Är det mera på väg ?

 
Freeedag.
Helgen väntar runt hörnet och en härlig Fredagskväll har det varit här 
Nu sover 2/3 utav skatterna och den 3 väntar vi hem när som 
 
Ska ni hitta på något särskilt i helgen ? 
 
Djup snö (hallå plogbilen, ?? jo framåt kvällen kom han nu )
 
Fredagsmyset som bestod idag utav härlig PIZZA  som intogs under tiden som
Talang och På spåret gick här 
 
 
 
 
 
 
Och nej ...Det slutade inte att snöa heller .. suck mer och  mer 
Är det mer på väg tros ? de varnar för snöyra i halva sverige i helgen 
 
 
 
 
Framsidan på dagen 
 
 
 
 
 
Nepp nu ska jag ringa min prins och se om han är på väg 
Höns mamma ni vet som inte kan koppla av innan skatten kommit hem 
 
 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: framsidan / snö / uteplats / vinter
#1 / / Biggeros:

Det ser himla fint ut med nylagd snö på backen. Visst leder det även till bekymmer såsom halka, skottning och trafikstockning. Vi flyttade hotell igår så i helgen bor vi på Melia=) Ha en fortsatt mysig snöig helg🤗Kram

#2 / / Yasmine:

Galna mängder snö kom här igår och inatt, så idag ska jag ut och bygga snögubbar!!! 😍

#3 / / Ama de casa:

Vad jobbigt med all den där snön - hoppas våren dyker upp snart!

#4 / / Netti Starby:

Hos mig snöar det också för fullt och ha en fin dag! :-D Kramis

#5 / / Jessica Högberg:

Det kan nog tänkas komma lite mer... Hoppas prinsen kom hem fort så mamman fick sova;)

#6 / / Eva`s blogg:

ja här vet jag inte men kanske hos er gumman :) mysigt ändå :) stor kram hjärtat

#7 / / Matilda Berlin:

Oj jösses vad mycket snö ni också fick!! Hoppas ni fick en underbar Fredagskväll vännen och att du nu får en otrolig Lördag med =) KRAM <3

#8 / / åsa/nalta norrland:

Än är det långt till vår och snön ja den lär bestå ;-)
Idag snåigt och kalla vindar, lite snö har vi oxå fått, runt minus 12 kalla grader.
Det känns ju så mycket kyligare när det viner småspik ;-)

Hittills idag har jag varit på coop å köpt kattsand, in på Blomhörnan å köpt mig en fredskalla samt en sväng på loppis, hittade dock inget intressant, jag är på jakt efter serveringsfat/skålar i vitt porslin, neutrala.

Melodifestivalstart ikväll och då kommer jag å Elin sitta framför tv:n :)

kram

#9 / / Anita Birgitta :

Här har vi inte riktigt ännu fått snöyra men kanske det är på väg. Kramis

#10 / / Veiken:

Oj så mycket snö det är överallt. Vackert men kallt. Glad att jag slipper det! Önskar dig en fin dag! Kram

#11 / / NICOLE:

Mumsigt med pizza :D och ja visst verkar det som att det ska komma mer :)

#12 / / petra:

Ja men här snöar det som bara den också;) du får gå ut o rulla dig i snön Ullie:) haha kramar