Va säger ni om det ?

 
 
 
 
Tisdag idag men det känns som måndag, sååå underbart lyxigt att få starta vardagen med en kort vecka för det betyder att det snart är helg igen. 4 dagar går sååå fort 
Har ni haft en fin start på nya veckan ?
då den startade  egentligen i går.... Men det känns ju som måndag i dag...fast det är tisdag...
Tänk om alla veckor vore så!! Att man startar på minus en dag 

 
 
Lite svårt att få upp skatterna till skolan idag men jo det gick bra och hade gått bra idag så nu tillbaka till det normala igen 
Bäst att hoppa i kojs 
Nya rena lakan . Va säger ni om det ??
 
Sov så gott när det är dax  
På återseende!
 
Önskar Er Bästa dagen i morgon med mera  härlig SOL 
 
PUSSAR, KRAMAR & KÄRLEK 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / kök
Taggar: kök
#1 / / MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Aldrig fel med kortvecka. I mitt jobb existerar ju inte sånt riktigt men jag jobbar bara tis,onsd och söndag denna vecka så känns skönt :D

#2 / / Maria:

Åh. Älskar att sova med rena lakan. Här går dagarna in i varandra då jag ännu är hemma med barnen (mammaledig)

#3 / / Netti Starby:

Det vore underbart om veckodagarna alltid var en dag kortare och ha en fin dag! <3 Kramis

#4 / / Matilda Berlin:

Men åh! Underbart ju! Finns det ens något bättre än en nybäddad säng? jag tror nästan inte det, hihi! STOR KRAM hjärtat <3

#5 / / Amanda :

Jag tycker att den här vackan bara har sprungit förbi men tror att det bror på dom röda dagarna ☺️

#6 / / Amanda :

Jag tycker att den här vackan bara har sprungit förbi men tror att det bror på dom röda dagarna ☺️

#7 / / åsa:

Go morgon, fortfarande har jag svårt att kommentera... jag hoppas det ordnar sig snart.
Idag fyller Elin år... jag ska träffa kuratorn i eftermiddag och vi ska äta middag på Korvkiosken :)
Ha en fn onsdag, kram

#8 / / Jenny:

Här firas det ju inte påsk eftersom det är ett muslimskt land.
Så våra dagar har rullat på som vanligt.
Men igår var vi lediga för det var Barnens dag här och det firas otroligt stort i hela landet.
Så vi fick oxå en liten paus i den vanliga veckan.
Håller med dig, det är skönt att få lite kortare vecka :)

hoppas du får en underbar dag,
Kram kram

ps. Finns inget bättre än rena lakan... ;)

#9 / / Jennysvardag:

Så fin kaffemaskin du har, tror att jag tittade på en sån för ett tag sen. Tills jag kom på att jag har ju en som jag har lagt i källaren. Visst är det skönt med en kort vecka :)

#10 / / Eva`s blogg:

fin kaffemaskin, vår nästa blir en ny mocca master i vitt :) har en svart/silver nu ha en toppen dag kramis

#11 / / Fröken Rödlök:

Det är underbart med kort vecka! Min vecka är riktigt kort för jag har bara ett seminarium denna veckan, resten är jag ledig med lite hemmastudier. Jag har också en tassimo och nu vart jag sugen på en latte macchiato =)

#12 / / Michaela :

Den här kortveckan har bara gjort mig förvirrad.. Jag håller inte koll på dagarna alls🤣

#13 / / Sara Ekman:

Mums med chailatte <3 Så fin kopp! Kram

#14 / / Johanna:

Är så glad att det är kort vecka denna veckan med ! :D rena lakan är det bästa som finns

#15 / / Biggeros:

I måndags var en vanlig dag i Spanien men så jobbigt för alla att börja jobba igen efter ledighet. Så gott att unna sig en tassimo och bara vara. Sköt om dig// kram

#16 / / TwinMom.se:

Finns ju inget bättre än att krypa ner i en nybadade säng😍 min vecka har börjat toppen och förhoppningsvis blir det minst lika bra resten av den!

#17 / / Linda:

Jag håller med dig, rena sängkläder är rena himmelriket. Jag brukar dra täcket upp till näsan för att "nosa" på doften:). Jag fastnade för koppen och struntade i kaffemaskinen, ops. Var har du köpt koppen?

#18 / / Hanna Karlsson:

Så skönt att få krypa ner i rena lakan. Visst är det skönt med en kort vecka. Snart är det helg igen och det ser jag fram emot. Att få vara ledig, det behöver jag. :)

#19 / / Yasmine:

Jobbar fyra av sju dagar denna vecka (det är min korta vecka haha!) :D Kram

#20 / / Sarah:

Kortveckor är så himla skönt men det kan vara svårt att hålla reda på vilken dag det är :P Så himla mysigt med nybäddat :)

#21 / / Linda:

Yes snart är det helg igen!!
Svar: Fina Matilda, du skall veta att jag blir oerhört glad av att läsa dina fina kommentarer, vilken underbar människa du är! Jag glömmer aldrig det, jag lovar!

#22 / / www.nouw.com/sannaevelyne:

Håller helt med dig - vad skönt om alla veckor vore såhär med fyra dagars! Underbart att gå och lägga sig i renbäddade lakan :)

#23 / / Madde :

Min man uppskattar dessa korta veckor väldigt mycket, men jobbar man inom vården så spelar ju tyvärr inga röda dagar någon roll, mer än att man kanske tjänar lite mer.

Jag älskar känslan av rena och fina lakan så förstår att du gör det med :D. Kan tänka mig att det var svårt för dem att komma upp efter lov. Vi har fortfarande lov just nu :)

#25 / / Marie:

Ja jag är lite trött jag med och har dålig koll på dagarna, inte helt förstått att de tär tors imorrn =D

#26 / / Sara:

Jag har varit riktigt dagvilsen dessa dagarna nu. Jag som är van vid att mellansonen är här varannan helg och nu fått ha honom en hel vecka vet ju knappt ut eller in känns det som :P haha! Har haft fredag flera gånger och måndag har det också varit flera gånger nu.. Jösses!

#27 / / NICOLE:

Riiiktigt skönt med ännu en kortvecka, jag kör sista kvällen imorgon :D Efterlängtat ändå hihi =)

#28 / / MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Tack fina du! Bara en dag kvar till helgen, så underbart! Ledig helg dessutom, vilket ju aldrig är fel :)

#29 / / Amanda:

Här blir veckan ännu kortare men tycker det vore så skönt att ha bara 4 dagar på en vecka. Tycker det låter bra, gott med kaffe på morgonen :)

#30 / / Michelle:

Hade en bra start på denna vecka :) för det var ju kortvecka 😊