utav bara det

 
Alltså dessa härlig blommor ...
Jo men att köpa snittblommor... DET  gör mej så glad ..
Man kan ju nästan få Vårkänslor utav bara det .... LOVE IT !! 
 
 
De doftar ju underbart 
Lite som piggar upp just nu behövs Synd de inte blommar så länge 
 
GLAD 1 APRIL mina söta !!
 
Hoppas ni fått en bra start på både nya veckan och den nya månaden 

Vädret idag ❥  man blir så mycket piggare när solen kikar fram ❥ 
 
Bäst att hoppa i säng Ett besök hos knä doktorn i morgon tidigt Får hoppas det går bra 
 
Så...
Goaste  K R A M E N  till er mina fina
På återseende!
Kram på er ♥ Och natti sov så gott 
 
Tack för att just DU finns här. Du är värdefull glöm aldrig bort det.
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Matilda Berlin:

Men alltså JA! Man kan ju verkligen inte bli annat än lycklig utav snittblommor!! måste verkligen bli bättre på att köpa hem det!! Kram finaste <3

#2 / / åsa:

Vars ska Du ta vägen om Du har 9mil till läkare, i Dina trakter känns det ovanligt långt att ta sig till någonstans.
Jag hoppas verkligen Du får hjälp och nån ordning på det onda.
Idag skiner solen - ja just nu i alla fall ;- när Elin å J kör hemifrån återvänder jag till sängen, mår inte helt 100... trött som faan, har sovit sämre denna natt pga värkande kropp.
Liljor är ju tacksamma blommor liksom nejlikor, de står ju nån vecka.
Ha det så bra Du nu kan med tanke på dagens läkarbesök.
kram

#3 / / åsa:

Hm vet icke om det blev nå tjall med bloggdressen... kram

#4 / / Jennysvardag:

Snittblommor är ju bara så fint och så roligt att köpa hem och ha i en vas. Liljor är ju så fina.

#5 / / Moa Larsson:

Snittblommor är bland det mest fantastiska man kan införskaffa till sig själv om man vill lyfta humöret. Förut hade jag som tradition att alltid köpa hem en fredagsbukett. måste nog bli bättre på det igen ❤️

#6 / / Elisa:

Jag älskar också snittblommor, som du skriver är det lite trist bara att de dör så fort. Men jag tycker de livar upp ordentligt i hemmet. :)

#7 / / Pärla:

Älskar blommor, man blir på så bra humör! Hoppas det går bra hos docktorn och att du får en bra dag <3 Kram

#8 / / Johanna:

Det är så härligt med snittblommor :)

#9 / / Sara:

Men så otroligt fina blommor!! Jag älskar ju vita blommor :) Hoppas det går bra hos doktorn!! Ta hand om dig :)

#10 / / charlottelinden.se:

Ja, fräscha blommor gör verkligen susen för humöret! Behöver också köpa hem lite nya :)

#11 / / Jessica Högberg:

Underbart vackra är dom där! Ut i solen med dej;)

#12 / / Emma Engström:

Blir verkligen SÅ glad av alla blommor nu när det börjar bli vår! :D

#13 / / Elin:

Vita blommor är jättefint. Men jag är typ hoocked på röda rosor!
Hoppas det går bra hos doktorn & att knät blir bra!

#14 / / Fröken Rödlök:

Jag vill köpa blommor till vardagsrumsbordet, det livar upp så härligt!! Har rabatt på blomsteraffär så kanske borde utnyttja det nu =)

#15 / / Hanna Karlsson:

Att solen kommer är fram är ju rena lyckopillret för mig. Man blir så mycket gladare när det är fint ute. Det är fint med snittblommor men de står lite för kort tid tycker jag.

#16 / / Sara Ekman:

Vackra blommor <3

#17 / / Yasmine:

När jag var yngre avskydde jag alla mammas blommor som stod överallt, nu har jag börjat gilla det haha! :D Kram

#18 / / Sara Stödberg:

Visst känns det lite lyxigt på något sätt att ha fräscha blommor hemma. Jag brukar köpa buketter på lidl lite då och då de brukar kunna sprida glädje riktigt länge❤️

#19 / / Linnea Kinis:

Ja fräscha blommor är vååår :D

#20 / / Linda:

Åh liljor är ljuvligt! Har faktiskt två sorters liljor i min rabatt :)
Svar: Kan man undvika lån så är ju det toppen! Själv har jag lån på huset givetvis :)

#21 / / Johanna Utterberg:

Så fint med blommor!! :)

Jag är som dig, det är helt ljuvligt med blommor och speciellt snittblommor :D

#23 / / www.nouw.com/sannaevelyne:

Håller helt med om snittblommor! Det gör en sååå glad 😍

#24 / / Kathrinea:

Åh så snygga dem var! lyser upp hela rummet. hoppas det gick bra hos doktorn :)

#25 / / Kamilla:

Vita liljor är ju helt underbara plus att de doftar så gott.

#26 / / Yela:

Åh håller helt med dig, blir verkligen glad av snittblommor & de är såå fint, gör otroligt mycket för hemmet 😍 Lycka till hos doktorn vännen & glad April på dig med! Kramar💕

#27 / / My Nordqvist:

Så fina blommor :)

#28 / / Amanda:

Jag blir också mycket piggare när det är ljust ute och när solen är framme de gör så mycket för en

#29 / / Fru Elversson:

Håller med dig om blommorna!! Så snyggt med marmor grejen under med, så stilrent!! Hoppas det går bra hos läkaren imorgon, ska tänka på dig! Kram fina du!

#30 / / Sarah:

Jag blir också glad av blommor :) Håller med om att man blir piggare när det är fint väder :)

#31 / / Michelle :

Har redan kommenterat här , men du hoppas det gick bra hos doktorn 💕

#32 / / MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Älskar vita liljor, de är så otroligt vackra!! Håller med om att man blir så glad av snittblommor <3 Hoppas det gick bra hos läkaren <3 Kram

#33 / / Trollkatt:

Underbara blommor. En levande bukett lyfter verkligen ett helt rum.

#34 / / Marie:

Det är jättefint med snittblommor, det kan göra hela inredningen

#35 / / Sandra:

Jag önskar bara att det fanns lite mer pengar så man kunde köpa mer, jag älskar att ha en vas framme med fina blommor ❤
Tulpaner är en stor favorit 👍