Glömde ta dolmar

 

HEJ ♡

Hej finaste vännen !
 
Oj, oj, så fort veckan gått! Redan fredag! och känslan är ju bara sååå härlig!!  Och jag har precis ätit en väldigt god middag med min lilla fina familj mm så gott  och så va det Lets Dance idag oxå men att tomas inte åker ut ja fattar inte... suck Va säger ni ? 
 
. Det gäller att fånga de lyckliga & soliga stunderna i livet…! och va är inte det om kvalitetstid med familjen god mat  och härliga solen på besök idag 
Har suttit ute och tankat d-vitamin idag härligt 
 
Hoppas ni fått en fin start på helgen 
 
Nu ska jag lägga mig och inta lite skönhets sömn igen om det går ,...
. Ny dag i morgon igen .
 
vill bara önska dej en god natt med mysiga drömmar
 
 
 
Favvo maten  Libanesisk mat idag älskar 

♡ 

glömde dock ta dolmar idag Har ni ätit det ? Är så vansinnigt gott mumms 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mrs.Kjellstr%25F6m:

Så mysigt ni har haft de :D
Let`s Dance tittar vi inte på faktiskt så där kan jag inte säga något :D :D
Har för mig att jag gillar dolmar men minns inte riktigt om jag ska vara ärlig :D

#2 / / Pärla:

Åh vad härligt att umgås och få tanka energi bara! Dolma är fasiken bland de bästa som finns, önskar jag kunde göra det själv.

#3 / / Snabela :

Håller med dig om att veckan har gått fort. Om jag tänker efter så är det lite skrämmande att dagarna som har passerat kan man aldrig få tillbaka.

#4 / / Sara:

Åh, så gott det såg ut :D Jag tittar inte på Let's Dance eller ja, tittar aldrig på tv längre :P Blir ju mest Netflix nu för min del när jag väl får tid att sätta mig en stund!

#5 / / Eva`s blogg:

det var säkert gott, vi åt pizza i går det var gott med tanke på 6 dagar utan mat ...kram gums

#6 / / Matilda Berlin:

Men så underbart det låter! För att inte tala om hur gott!! En rätt så väldans fantastisk Fredag helt enkelt =) Hoppas din lördag blir det med hjärtat! STOR KRAM <3

#7 / / Emma :

Åh hur god såg inte maten ut?! Följer inte Let's Dance men funderar på att börja kolla lite

#8 / / Biggeros:

Gillar även Libanesisk mat=)
Passa på att samla på D-vitaminer i solen. Mysigt att ha kvalitets tid med familjen 🤗
Kram

#9 / / Amanda :

Så god maten såg ut ☺️ jag har inte sätt ett enda avsnitt av lats dance ☺️ härligg att sitta ute en stund

#10 / / Sara Ekman:

Så härligt med sol <3

#11 / / Michaela :

Ja vart tar alla dagar vägen? Det går lite för fort känner jag. Hoppas du har en fin helg🙂

#12 / / Moa Larsson:

Är så kär i din lilla utehörna! Är det ett olivträd som står bredvid stolen? Oavsett så är det väldigt väldigt fint. Längtar tills jag och sambon har tid att åka iväg och köpa på oss massor till trädgården! Jag såg första avsnittet av Let's Dance men nu har jag glömt bort det helt, kanske får kolla ikapp!

#13 / / Yasmine:

Aldrig testat libanesisk mat men behöver smaka det asap! :D Kram

#14 / / Frugan E:

Vad gott det ser ut! Har bara testat en gång men det var vinbladsdolma i nån syrisk variant. Var inte riktigt i min smak, föredrar nog kåldolmar haha :P

#15 / / www.nouw.com/sannaevelyne:

Men åhh så gott 😍 måste också äta det smart igen! Håller helt med dig om lets dance, så tråkigt när duktigduktiga människor åker ut istället

Maten ser riktigt god ut :). Just Lets dance tittar jag inte på personligen, men hört att många vill att Tomas ska ryka :)

#17 / / åsa:

Aldrig sett Let`s Dance så nej jag har ingen uppfattning.
Aldrig ätit Libanesisk mat ute på restaurang så nej jag har ingen åsikt om dolmar.
kram

#18 / / Sara Stödberg:

Har du prövat Kebbeh? Det är guds gåva till mänskligheten (nästan iaf😂😉). Jag kan äta hur många som helst av det och troligen i minst en månad i sträck!
Dolmar (Dolma) har jag förätit mig på dessvärre. Mina barns farmödrar har gjort så god Dolma så många gånger (underbara människor och fantastiska kockar) att jag inte kunde sluta äta dom heller så nu klarar jag inte av att äta det alls längre.

#19 / / Sarah:

Det är najs när veckan går fort så det blir fredag :) Tycker också det är supernajs att umgås med familjen, äta god mat och vara i solen :)

#20 / / Jennifer:

Jag kollar inte på Lets Dance och har faktiskt aldrig gjort :P

#21 / / Michelle:

Härligt med kvalitets tid med familjen . Det är det viktigaste i livet - familjen