Extra bild bjuds det på

 
Trodelidooooo raringar!! 
Alltså man blir ju galen på denna portal och allt strul 
Tack för ni ändå försökt ta er in här idag 
 
 
Hoppas allt är väl och ni har det bra raringar
 En dag som mest gått här tycker ja . Inte gjort något särskilt har ingen lust och 
Inget bra mående och  Mycket i tankarna
Och ni som känner mej vet jag är en grubblare
 
Extra bild bjuds det på här ibland 
Idag en snyggve bild .. ja jag säger som Petra gillar inte ta selfie och så men gillar att se vem jag skriver med hur du ser ut så japp buder på denna idag 
 
 
 
Måste få lite skönhetssömn så jag orkar upp i morgon 
 

Önskar dig en glittrig mitt - i - veckan dag   Onsdag fylld av solsken!

Natti sov så sött när det är dax

Kramar & Kärlek!

Publicerat i Allmänt
#1 / / Netti Starby:

Fin selfie på dig och hoppas att du får en bättre dag idag! <3 Kramis

#2 / / Matilda Berlin:

Så himla fin bild på dig vännen!! Älskar verkligen att få se mer utav dig =) KRAM hjärtat <3

#3 / / Jennysvardag:

Åh, det är så jobbigt när en portal strular mycket. Hoppas att dom hittar problemet snart så det inte strular så mycket. Jag tycket heller inte om att ta selfie, men nu när jag har fått min rosacea under kontroll så känns det bättre :)

#4 / / Lillfoppan:

Godmorgon! Hoppas du har fått bra sömn så att du mår bättre och slipper ha massa tankar i huvudet! 😄 Alltid trist bär portalen strular, men nu verkar den funka bra igen, ha en fin dag!

#5 / / Emma Engström:

Men s å fin du är!! <3

#6 / / Johanna:

Så fina bilder ! Och den på dig var verkligen jätte fin ! Hoppas dagen känna bättre idag !

#7 / / Freja:

Så fin du är! Jobbigt med sånna dagar som inte känns bra, hoppas denna dag blir bättre fina du.

#8 / / Freja:

Så fin du är! Tråkigt med sånna dagar :( Hoppas den här dagen blir mycket bättre för dig ! Glöm inte bort att du är värdefull:)

#9 / / Freja:

Så fin du är! Tråkigt med sånna dagar :( Hoppas den här dagen blir mycket bättre för dig ! Glöm inte bort att du är värdefull:)

#10 / / Freja:

Så fin du är! Tråkigt med sånna dagar :( Hoppas den här dagen blir mycket bättre för dig ! Glöm inte bort att du är värdefull:)

#11 / / Trollkatt:

Vilken underbar vit stol du har där <3! Och jag håller med, det är supertrevligt att se bilder på dem som skriver de texter man läser, det känns som man...kommer lite närmare på något sätt. Personen bakom orden existerar lixom. Så tack för att du bjöd på det idag :-D <3!! Och hoppas att ditt mående blir bättre asap!

#12 / / Kamilla:

Vilket krångel till att kunna skriva något till dig. Vet inte ens om denna kommer fram. Är det ett olivträd du har på bilden? Har det kommit frukt på ditt. Vårt har bara givit två små mså oliver

#13 / / Johanna:

Så fint litet brickbord! :)

#14 / / Sara Ekman:

så fin <3

#15 / / Sarah:

Det är så tråkigt när ens bloggportal strular :/ Hade inga problem med att komma in på din blogg som tur är :) Hoppas du också har en solig onsdag :)

#16 / / Hannas krypin:

Vad roligt att få se en bild på dig som skriver här. Angående problemet att komma in på din blogg (och andra blogg.se-bloggar) så gör det skillnad att ta bort http:// och även facebooklänken som är efter bloggadressen.

#17 / / Elin:

Det var svårt att att kommenera hos dig. jag menar svårt att ta sig in på bloggen överhuvudaget :) Tråkigt med dagar man inte känner sig okej. Man får hoppas att nästa dag blir bättre. Ta hand om dig

#18 / / Sofia :

inget kul att inte må bra. har haft problem att kommentera hos dig under en lägre period hoppas kommentaren gick fram nu

#19 / / Sofia :

inget kul att inte må bra. har haft problem att kommentera hos dig under en lägre period hoppas kommentaren gick fram nu

#20 / / Sofia :

inget kul att inte må bra. har haft problem att kommentera hos dig under en lägre period hoppas kommentaren gick fram nu

#21 / / Sofia :

inget kul att inte må bra. har haft problem att kommentera hos dig under en lägre period hoppas kommentaren gick fram nu

#22 / / Sofia :

inget kul att inte må bra. har haft problem att kommentera hos dig under en lägre period hoppas kommentaren gick fram nu

Skönhetssömn ja, det skulle man behöva. Jättetrist detta krångel med blogg.se hoppas det vänder snart :-o

#24 / / Linda:

Jag hade problem med att lägga in min länk till bloggen och nu visar länken gårdagens inlägg.suck. Men jag hade inga problem med att komma in här:). Det var en fin selfie:). Jag tycker inte heller om att ta selfie, ser alltid så konstig ut tycker jag.

Jag hoppas du får sova många timmar i natt.

#25 / / Yela:

Du är så fin vännen! Gillar verkligen växten också, vad är de för någon? 😃 Hoppas du fått en fin Onsdag, kramar💕

#26 / / Lexochlogan :

Så irriterande när det händer, just då har man ofta extra bra idéer och tid för bloggen, i alla fall jag. Men nu kom jag in i alla fall, älskar ditt ljusa flöde

#27 / / Sara:

Oj, det har inte varit lätt att ta sig in här idag, har försökt flera gånger men nu ska det funka hoppas jag :) Hoppas du får sova gott så du mår bättre imorgon :)

#28 / / Lillan:

Underbar selfie på dig ❤️ hoppas din dag blir bättre idag fina du

#29 / / petra:

irreterande,ser att jag inte får så många kommentarer längre och statistiken minskat hur mkt som helst så ngt knas e det, fina ulli kul att se dig :) kramar Petra

Svar: ja ingen eller massvis kommer inte ens in på sidan o en del kommer in men kan inte kommentera man blir skit sur
Ullie Webersköld