Careclub

 
 
 
 
I samarbete med @careclub_sverige och @buzzador har jag fått hem dessa produkter att testa
Regelbunden rengöring som förhindrar dålig lukt och tillväxt utav bakterier.
.
Rengöring av diskmaskiner tvättmaskiner - förlänger maskinens livslängd och är mer hygieniskt .
Välj produkter välj hur många och hur ofta du vill ha leverans . Enkelt att beställa .
.
Just nu har @care.club en kampanj som ger dej 30% på en beställning med koden weberskold i kassan .
 
Väldigt bra produkter har prövat och gillade båda blv rena och fräscha maskiner För mera info gå in på hemsidan 
 

#careclubinfluencer #careclub#buzzador @careclube_sweden 
#städdag #städning #underhåll#rabatt #rabattkod #rengöring #städa#underhålla #städningavmaskiner
 
 
P.s Ett  etra TIPS 
Tänkte jag oxå skulle säga att de flaskorna som står i korgen har jag och häller upp mitt sköljmedel i . Det är lite finare och mysigare att ha det i dem Ett litet tips sådär 
 
 
Publicerat i Allmänt / samarbeten
Taggar: samarbeten / städa / städdag
#1 / / Amanda :

Vilket snart tips du delar med dig om hade gärnat testat dessa om jag hade tvättmaskin eller diskmaskin 😊