April April din dumma sill

 
 
 
När man är frusen finns inget skönare än att krypa ner i ett varmt skum bad 
 
SOMMAR TIDER HEJ HEJ !! 
Och då är vi plötsligt i sommartid… ! tänk att det här med sommar & vintertid snart är history. Ganska skönt egentligen. Får bara hoppas att Sverige bestämmer sig för att gå för samma tid,
Tycker det är jobbigt med att hålla på att tramsa om denna tid fram och tillbaka alltid 
Hur som helst 
Bye Bye Mars & Välkommen April ! vår månaden  
 
Med det så önskar jag dig en loooovely måndag och du – prioritera dig själv idag. Gör något bara för dig, något du tycker om och länge drömt om att göra… Kanske lägga en ansiktsmask, ta ett bad, gå en promenad, stänga in dig på sovrummet och sova ett par timmar, se en film, läsa en bok, köra ut och shoppa godis i smyg…  Det är du värd!
 
P.S. Idag får man se upp så ingen lurar dej 
April April din dumma sill .... 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Matilda Berlin:

Men åh! Tack hjärtat, ska absolut göra något för mig själv! Och det ska du med!! KRAM <3

#2 / / Lillfoppan:

Men så härligt med ett bad, de hade jag också behövt!! 😍 Tycker det är så krångligt med vinter och sommartid, för mig blev det fyra timmars sömn mellan lördagen och söndagen vilket resulterade till att jag fortfarande är väldigt trött idag! Ha en fin dag!

#3 / / Lillfoppan:

Men så härligt med ett bad, de hade jag också behövt!! 😍 Tycker det är så krångligt med vinter och sommartid, för mig blev det fyra timmars sömn mellan lördagen och söndagen vilket resulterade till att jag fortfarande är väldigt trött idag! Ha en fin dag!

#4 / / Lillfoppan:

Men så härligt med ett bad, de hade jag också behövt!! 😍 Tycker det är så krångligt med vinter och sommartid, för mig blev det fyra timmars sömn mellan lördagen och söndagen vilket resulterade till att jag fortfarande är väldigt trött idag! Ha en fin dag!

#5 / / Anonym:

Välbehövligt med ett varmt bad och lite annat smått och gott🤗 Trevlig 1 April// kram
Biggeros

#6 / / Snabela :

Håller med dig om att det är så oerhört skönt att lägga sig i varmt bad när man är frusen. Att tina upp långsamt i ett varmt bad, samtidigt som man lyssnar på lugnade musik.

#7 / / Jennysvardag:

Sommar och vintertid gör man alltid förvirrad. Jag hoppas att även vi tar eftet att inte byta tider. Ett varmt bad ska jag ta i kväll när jag kommer hem. Ditt badrum är så fint :)

#8 / / Annelie:

Å jag är tvärtom, älskar sommar och vintertiden. Gör mig inte ett dugg att vrida denna klocka fram och tillbaks. Idag strålande sol och minus 7 grader när jag gick upp vid 6-tiden, nu är klockan snart 7.45 och de har stigit till 5 minusgrader nu. Jag tror jag snart ska sätta igång för att bara 2 sorters kakor, Jitterbugg & finska pinnar. Ha nu en jättefin måndag min vän, kramar om, Annelie

#9 / / åsa/nalta norrland:

Har skjutsat Elin till skolan och sitter nu med en mugg te å går en bloggpromenad :)
1a april bjuder ju vanligtvis på diverse lurendrejerier i tidningar å nyhetsvärlden så det kan ju hända att man går på det ;-)
Att krypa ner i ett hett bad är skönt.
Vintertid grillas det mycket korv och marshmallows :) det är vad Elin grillar på bilden... men även klämmackor och hamburgare å yes vi kokar även kaffe ute på elden.
kram

#10 / / Pärla:

Härligt att det går mot ljusare tider, och april redan. Saknar badkar, det är så skönt! Hoppas du får en fin måndag. Kram

#11 / / Michelle :

Asså ska det tas bort nu ? Nej det tycker jag e lite synd faktiskt . Men härligt att du fick ett varmt vad och hoppas du får en bra dag :)

#12 / / Johanna:

Jag saknar verkligen att ha badkar ! Det är ju verkligen det bästa som finns att krypa ner i när man fryser ;D ! Sjukt att det redan är april . Veckorna flyger iväg !

#13 / / Sara:

Det är något jag är väldigt glad för nu när jag bor i lägenhet: JAG HAR BADKAR! :D Haha! Hoppas du får en bra dag :)

#14 / / Test:

Test

#15 / / Moa Larsson:

Ja, varför i helvete ska man egentligen hålla på och krångla med tiden? Den som fick för sig det och genomförde idén måste ha varit man.. Ha en fin måndag!

#16 / / Emma Engström:

Håller verkligen tummarna för att det kommer förbli sommartid :D <3

#17 / / Sara Ekman:

Jaa, tycker alltid vi kan ha sommartid <3

#18 / / Trollkatt:

Vad fint du har i badrummet 😍! Jag ska ta en promenad med Pixie och familj idag.

#19 / / Marie:

Krypa ner i ett varmt hett barn är ju så härligt

#20 / / My Nordqvist:

Så fint badrum :)

#21 / / Lillan:

Gud så mysigt det lät med skumbad de skulle jag behöva just nu :D Vilket mysigt badrum du har ser väldigt inbjudande ut. Ska absolut tänka på mig själv idag ibland behövs det. ha en underbar fortsatt Måndag

#22 / / Johanna:

Hoppas med vi går över till en tid. Men tror Sverige är positiva till det!

Åh nu saknar jag mitt badkar! :)

#23 / / enna:

Så fint och mysigt badrum :)

#24 / / Yasmine:

Jag gillar seriöst inte första april haha! Kram

#25 / / www.nouw.com/sannaevelyne:

Älskar också att ta ett varmt bad! Så fint ni har i erat badrum! Håller med om att byta tid... Förstår inte vitsen med det

Låter härligt, jag har verkligen ingen tid att hänga i badet just nu. Är just nu uppbokad för att hjälpa Williams pappa med att packa upp flytten, men sen så. DÅ ska jag verkligen passa på att ta hand om mig själv ;)

#27 / / Sarah:

Jag gillar när det är ljust så jag vill inte ta bort sommartiden :/ Hoppas du också har haft en najs måndag :)

#28 / / Linnea Kinis:

Oj vad fint du hade det i badrummet!:)

#29 / / Kamilla:

Jag hade glömt bort att det är lura dagen idag tills jag blev lurad av dottern. Blev du lurad något?

#30 / / Amanda:

Vilket fint badrum du har! Visst är det skönt att ta ett bad när man fryser. Önskar jag hade ett badkar ibland det skulle vara så skönt :)

#31 / / Pauline Hurtig:

så himla fint! önska så att vi hade badkar, tur att mamma har