Tokigt när det inte blir som man vill

 
När man ibland tagit bilder man tycker... ja lite olika håll det får väl duga idag 
Sen på kvällen sitter här och surfar runt och hamnar på nåt jätte fint hem nån insta sida eller en blogg och jag bara tycker att mitt hem är så "chabbigt",  tråkigt blir inte som man vill och ja inte taget från nån tidning direkt heller .... suck hur känns inte det ??
 
Tycker ni aldrig det?  Har ni inte tänkt så ?
 
 
 
 
Japp nu passar budda bordet på baksidan hos oss  
 
 
Och jodå skoljoggen gick så bra och jätte fint väder fick de oxå 
Efter en dag med mest sol  = tur
 
På återseende!
 
Önskar Er Bästa dagen i morgon med härlig SOL 
 
PUSSAR & KÄRLEK 
 
 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: baksidan / ute / uteplats
#1 / / åsa/nalta norrland:

Jämför faktiskt sällan hur vi har det med hur andra har det... kan ofta tycka andra har vitt, fräscht och städat, men jag har mycket sällan tankar på att jag vill ha det så... jag är ju mer lagt åt färg :)
Igår hade vi "april-väder" ömsom sol och ömsom regn.

Idag är jag snorig, har ont i halsen och mår kräkilla.
Värk i kroppen och måendet är bara skit.

Jag hoppas Du får en fin fredag, kram

#2 / / Netti Starby:

Jag brukar också känna så och tror att många andra också gör det. Ha en fin dag! :-D Kramis

#3 / / Annelie:

Å jooo da, om du visste vad ofta jag kan känna så. Jag skulle så gärna vilja byta ut allt i vårt hem,,, men nu måste vi låta tanken på att eventuellt flytta till vår husbil på heltid gro klart. För blir det så, ja då är det ju ingen idé att köpa nytt.

Trevlig Helg vännen, Kramar om Annelie

#4 / / Johanna:

Härligt med skoljoggen, den sprang vi i onsdags med eleverna :)

Nja, känner sällan så, men tar ju mest naturbilder så kanske därför, men tar jag på inredning blir jag sällan jätte nöjd, det 'r så mycket som skall till för bilden skall bli sådär bra! :)

Idag förstår jag tack vare kbtn att det liksom är okej! :) Nu när jag inte behöver det, eller iaf just nu :)

#5 / / Louise:

Jodå brukar alltid tänka så! Tycker dina bilder är jättefina! :D

#6 / / Jessica Högberg:

Ganska ofta tänker jag så men jag vill kunna bo i mitt hem;)

#7 / / petra:

Tänker ofta så och speciellt när man följer så fina konton,Tycker man städar som mest men har man en massa barn är det svårt att ha det så där magazin fint hela tiden:) kramar

#8 / / Amanda (Swedish Passport):

Vad tråkigt att du känner så! Tycker alltid att det ser ut som att ni har det så himla fint när du delar med dig av bilder från ditt hem :)

#9 / / Emma Engström:

Vad härligt att skoljoggen gick så bra :D <3

#10 / / MALIN:

Tråkigt att du känner så.... Försök att släppa tanken! Kram

#11 / / Pauline Hurtig:

har absolut känt så, men du har de så himla fint!!