Skit hela dagen

 
 
Japp besök va det här idag
 
 
Hur har ni haft det idag hjärtan ?
Har regnet och stormen blåst iväg med er idag ?
Hua sjutton vilket väder idag 
 
Kikar in för att önska er en fin morgondag Torsdag och japp nu är vi i slutet utav veckan 
HUUR fort gick  väl inte det ?
 
Idag va det dax för Ryhov sjukhuset igen och en Röntgen tid 
Dax att göra vinkelmätningar oh mätningar hur långt benet är nu och sånt där skoj 
Kände igen genast  då jag åkte hem åhh nej nu kommer himla PMS MIGRÄN på besök igen och jodå 
 
Det va bara ta tabletter och lägga sej i soffan underduntäcket och där däckade jag 
usch tvi hatar sånt där vidrigt . himla skit hela dagen sen 
 
Nu varit uppe lite och ätit men känner mej illamående yr ont och ja hela skiten hatar usch
Så nu har ni hört detta gnället idag  
 
 
 
 
Hörrni vi kan väl be vädergudarna om lite bättre väder i morgon I morgon har Felicias skola skoljoggen 
Så de är inte långt ifrån oss då  så jag hoppas allt går bra och de har ju lovat kanon väder så .. 
Dock inte lönt för mej att stappla dit med kryckor för man är ju sååå pinsam just nu med allt man gör 
  Livet som mamma till en 6:e klassare alltså…. !  he he 
 
Önskar dig en underbart härlig  Torsdag

Kramar & Kärlek!

 
Publicerat i Allmänt / livet
Taggar: röntga / sjukdom / sjukhus
#1 / / Netti Starby:

Usch igår var det verkligen storm ute men idag ser det ut att bli bättre :-D Kramis

#2 / / Jessica Högberg:

Pinsamma mammor är inte kul i den åldern;) Hoppas du mår bättre nu...

#3 / / Petra Olsson:

Hoppas du får känna dig piggare nu, skoljoggen hade mina i går:) ja fy så det blåste igår, kramar

#4 / / MALIN:

Hoppas att du får en fin torsdag! Solen skiner hos oss! Kram

#5 / / Emma Engström:

Nej men stackarn, hoppas verkligen det blir bättre, ta hand om dig <3

#6 / / Biggeros:

Usch för regn och storm!! Då har hösten gjort sig påmind 😨
Hoppas att ni får sol för då brukar man även må lite bättre till mods// kram

#7 / / Carolina:

Vad mysigt med skoljoggen, hoppas på fint väder! Idag har det blåst en aning, men ändå varit mer fint väder än dåligt. Däremot igår.. I onsdags.. Fy farao!!

#8 / / Tessie - Fotograf:

Hoppas du känner dig bättre nu än innan med PMS skiten!?
SV; Ja, det händer verkligen alla nu verkar det som. Men det är ju den tiden på året med antar jag!
Tack <3 vill verkligen inte bli sjuk, men bättre det kommer så jag slipper vara det när jag ska resa i väg. :)

#9 / / Pauline Hurtig:

åh vad jobbigt :(

#10 / / Tessie - Fotograf:

Sv; Vitt är fint! :) Så länge man bryter av med nått kan jag känna. :) Tack!

#11 / / Tessie - Fotograf:

Sv: Ja men jag håller helt med dig. :) Tack, kör rosa, vitt och turkost i köket! 😁