Fjärde ikväll tror jag - Utvecklingssamtal

 
Kikar in för att önska en fin fortsättning utav veckan 
Bara onsdagen gått sen är helgen här .. så säger de ju ... alltså snart helg 
 
Dessa höstkvällar då regnet slår mot rutan och här sitter jag inne på tror jag 4.de  koppen TE ikväll suck fryser sååå  invirad vid tv i duntäcket 
Riktigt skit väder STORM och regn här idag 
 
Idag va vi på utvecklingssamtal med stora sessan 
Det är så skoj och man blir glad när det går framåt 
Vi bestämmer oxå med hennes mentor  vilka mål som gäller för resten utav terminen 
Heja Ebba !!
 
 
Jo men jag ÄLSKAR ju denna beigea säng 
Jag velade inför grå eller beige men åh vad jag tycker om beige färg. så vilsam 
Har ju grå påslakan till  ( satt i tills igår så tar jag bild nu he he ) men ja jag får ta en med det oxå det är så snyggt ihop 
 
En liiiten brasa att värma sej vid he he 
 
 
Dax att hoppa ner där emellan  de vita nu då 
Sov så gott hörrni när det är dax 

Önskar dig en festlig  morgondag fylld av lyckliga stunder! 

Kramar & Kärlek!

 

 

Publicerat i Allmänt / sovrum
Taggar: bedroom / brasa / sova / sovrum / säng
#1 / / Netti Starby:

Vad kul att det går så bra för henne i skolan och förstår att du är stolt! :-D Kramis

#2 / / blondina:

Satan i gatan så fint :) Naaw förstår du är stolt och så, de hade jag med varit om jag var du :)
sv; Men tack snälla :) ja man kämpar på verkligen. ha en toppen onsdag fina du :D Kramisar

#3 / / åsa/nalta norrland:

Alltid roligt när det går bra för barn, man blir ju lixom stolt :) kram

#4 / / Annelie:

Va, har de REDAN utvecklingssamtal..?? *holie shit*
Vi har vit säng, men sällan det syns eftersom jag alltid har hängande överkast. Vi hade skitväder igår morse, men sedan drog det bort med stormbyarna vi hade resten av dygnet.

Du är också en sådan person som kan dricka te sent på kvällarna,, jag kan dricka precis innan jag lägger mig, men behöver ändå inte upp på toa på natten.

Ha en jättefin onsdag kära du... // Kramar om Annelie

#5 / / Ama de casa:

Jamen då blir det ju helg snart då - inte så mycket kvar av onsdagen ;-)

#6 / / Sussi:

Himla fint sovrum :)
Ja, nu är verkligen hösten här. Visst är det mysigt med alla ljusen och dricka te men jag måste erkänna, jag hatar att frysa!! haha Kram

#7 / / Tessie - Fotograf:

Vilket härligt sovrum, ser verkligen så inbjudande och fluffigt ut! :)

#8 / / Emma Engström:

Utveckling blir man verkligen glad av, så kul att samtalet verkade ha gått bra! <3

#9 / / Petra Olsson:

Ja men nu närmar sig hösten , lite mysigt ned te och film om kvällarna 💕💕💕kram

#10 / / Johanna:

Gott och dricka massa te för få upp värmen!

Härligt utvecklingssamtalet gick bra! :)

#11 / / Pauline Hurtig:

vad kul att de gick bra! så mysigt med regn :)

#12 / / Johanna Utterberg:

Skönt att utvecklingssamtalet gick bra :) Och ja, riktigt höststorm ute idag! Kram