Fick mej att inbilla mej en massa saker …

 
 
 
 
Hoppas allt är väl hos er  denna grå och burriga torsdag…
Ja denna vecka så kom hösten på riktigt…det blev med ens kallare, det har regnat och blåst en massa…ja så känns det som om det blivit mörkare ..... eller är det bara jag som inbillar mig.?
 
Sitter här och klurar på om ja ska hoppas i kojs eller inte ... 
jag låg vaken massor i natt p.g.a. värsta stormen som fick mej att inbilla mej  en massa saker … oh my vad det blåste!
 
Kanske är lika bra då ja tror ja ska ringa vårdcentrum i morgon ändå 
Denna värk i magen vill inte ge med sej och kisseriet ska vi inte tala om kissar taggtråd redan hua 
Vill inte heller sen behöva uppsöka akuten i helgen bara extra timmar och allt där onödiga
 
Då så hjärtan Ny dag i morgon och då kör vi FREDAG !!
 

Nu önskar jag dig den allra bästa morgondagen! 

Kramar & Kärlek!

 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Låter verkligen inte bra och det är lika bra att du ringer idag istället för att vänta över helgen. Kramis

#2 / / åsa/nalta norrland:

Ring nu på morgonen så Du kanske hinner få hjälp under dan för att kissa taggtråd ;-) och sitta på akuten flera timmar låter icke som något Du vill göra under helgen.
Visst förstår jag att Du gör Ditt bästa och verkligen försöker, det är aldrig lätt att träna då det gör ont å bara känns skit.
Att cykla blir säkert bra, inte för att jag gillar cykling men... nu är det Du som ska cykla :)
Lite snö i luften men inget vitt på marken, minus 1 grad kallt.
kram

#3 / / Matilda Berlin:

Nej, jag håller med! Det blev väldigt plötsligt både mörkt, kallt och huttrigt... Vi får njuta utav att man kan tända en massa ljus igen helt enkelt =) KRAM <3

#4 / / Emma Engström:

Det kan verkligen vara så svårt att sova när det blåser, har känt av de denna vecka! Kram på dig och hoppas du får en bra start på helgen <3

#5 / / Jenny:

usch det lät inget vidare, hoppas du blir bättre snart och får hjälp.
Fint hos dig med :)

Hoppas du får en fin fredag!

#6 / / Amanda (Swedish Passport):

Nä, det har verkligen blivit mörkare ute på dagarna! Sitter med lampan tänd mitt på dagen vilket jag inte gjort på flera månader :(

#7 / / Ama de casa:

Fy vad jobbigt med urinvägsinfektion! Hoppas du får hjälp snabbt.

#8 / / Johanna Utterberg:

Ursch låter inte alls bra, hoppas du får hjälp och jag håller med dig, det har verkligen blivit höst nu! :) Kram

#9 / / Carolina:

Obehagligt då det gör så ont av att gå på toaletten, låter klokt att besöka vårdcentralen så att du får bukt med problemet och så att det inte visar sig vara en urinvägsinfektion som blivit värre <3