En billig livförsäkring

 
 
 
HUUUR gått är det inte med ett varmt skumbad när vädret är hemskt på utsidan ?
Fast det är klart det ska va lätt och komma upp där ur oxå hi hi 
 
 
Hej min vän. Allt väl?
Japp nu sitter nattugglan här igen och inväntar sängdax, 
Har ni haft en mysig lillelördag? alltså veckan går så fort 
Idag varit på CELLPROV så nu är det gjort oxå Ogillar gör ont kanske därför ont i magen me
men ja så man ser allt är ok en billig livförsäkring som de kallar det  Nu blir det att  kallas om 5 år igen 
 
Japp finingar, det fick bli lite badrumsinspo idag! Nu ska jag hoppa i bingen som det heter 
Har känt mej så trött idag och har väldigt ont i magen Rädd för urinvägsinfektion  och JA jag håller på med alla huskurer för fullt  
 
 
På återseende rara ni
 
Wishing everyone Good Night and Sweet Dreams
 
Massor med  kramar till er!
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Netti Starby:

Jag gillar inte heller att ta cellprov men det är skönt när det väl är över. Hoppas att du slipper urinvägsinfektion och ta hand om dig! <3 Kramis

#2 / / Anonym:

Skumbad gör susen! Kram på dig//Lena E i Ba keryd

Svar: ja men massa värk är det så skönt att lägga sej i ett hett bad o bara slappna av kram på dej fin vän
Ullie Webersköld

#3 / / åsa/nalta norrland:

Jag gillar att ligga i badkaret i så hett vatten som möjligt och bara vara... men som Du skrev så ska man helst ta sig i och ur badkaret oxå ;-) inte alltid så lätt, det beror på dagsformen ifall jag klarar av det.
Igår var vi på möte med klassföreståndare och skolsköterska jag å Elin, skolan anser Elin ska gå i skola... konstigt va? Nä allvarligt så självklart ska Elin gå i skolan men hon måste ju må okey oxå.
Snälla, försök träna lite, bara helt kort varje dag där hemma, typ 5, 10 minuter, det blir bättre och Du har större chans att återkomma till jobb och ett normalt liv. Att gå hemma är inte kul, dessutom blir det dålig ekonomi ;-)
kram

#4 / / Eva`s blogg:

Du kan ha för vana att ha tranbärssaft hemma, för att undvika uvi* mysigt med bad, själv har jag fått ont i örat sen i går kväll :( men det går över efter mkt vila vila vila kram gumman

#5 / / Emma engström:

Så himla mysigt med lite bad, vardagslyx kan man säga! :D Kram

#6 / / Matilda Berlin:

Men guuu vad underbart!! Är egentligen ingen badmänniska, men nu blev jag verkligen så himla sugen!! <3

#7 / / Johanna:

Cellprov är verkligen en billig livförsäkring, vi gör dock den var 3:e år här i skåne :)

#8 / / Ama de casa:

Visst är det en billig livförsäkring! Bra att man blir kallad.

Åkte på min livs första urinvägsinfektion direkt jag kom hem från sjukhuset. Vedervärdigt...

#9 / / Annelie:

Jag fullkomligt ÄLSKAR vårt badkar,,, det skulle jag aldrig byta ut mot enbart dusch. Badar ofta denna årstid.
Cellprovstagningen, det behöver inte jag gå på mera... eftersom de opererade bort livmodern för cirka 12-13 år sedan.

Ha nu en underbar fin hösttorsdag.... // Kramar om Annelie

#10 / / Veiken:

Skumbad är en lyx som man inte kan underskatta! Ljuvligt!
Självklart ska man kolla sig när man blir kallad! Så bra att kollen finns! Ha det gott!

#11 / / shazi:

åh så mysigt , vill också

#12 / / Louise:

Önskar att jag hade badkar nu det är ju så himla mysigt! :)

#13 / / JoJo:

vad mysigt med ett skumbad, speciellt nu under hösten då det kan vara regn och rusk ute :P hoppas allt är bra med dig pinglan! kram på dig! <3

#14 / / NICOLE:

Så skönt med bad nu när det är så galet ruggigt ute :)

#15 / / MALIN:

Så underbart med ett varmt bad! Kram

#16 / / Pauline Hurtig:

Ja de är så viktigt!