Anything good to post today

 
 
 
 
God kväll i stugan. !!
 
Allt väl hos er i kväll då ?? 
 
Hoppas att ni haft en riktigt fin dag och kväll
En  fin söndag här ... japp haft en fin söndag med lite lagom saker att stå i..
 
Lite höstlikt i Ernstvasen Tycker att det är så himla fint så nu har jag det oxå .. lite härmis där he he 
 
here’s so much I want but I can’t come up with anything good to post, so frustrating
 
 
nä vi hoppas på bättre ideer i morgon 
Nu väntar sängen på mej om jag ska orka i morgon 
I med lite tabletter och sluta de blå 
 
Sköt om dig & fånga de lyckliga stunderna!
En ny vecka väntar på er som ni ska skriva radderna i ..
 
SwEeT dReAMS!
All Kärlek ❤️
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vilken fin ljusstake och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / Denise:

Hoppas du fått en fin start på veckan! :)

#3 / / JoJo:

skönt att du hade en fin söndag :) det hade jag också. plockade lite här hemma sen blev det sen lunch ute och så blev det lite häng i solen efter det :) hoppas att veckan har börjat bra för dig fina du!! kramar

#4 / / NICOLE:

Ja vad fint i vasen! :)

#5 / / Johanna:

Får rysningar bara jag hör ernst haha

#6 / / Ama de casa:

Såg väldigt fint ut där - här är allt toppen! :-)

#7 / / sarah:

tack för tipset men jag har tydligen inflamat men sen har jg nya glasögon

#8 / / Emma Engström:

Hoppas du fått en jättebra start på veckan! <3

#9 / / Pauline Hurtig:

fint!

#10 / / My Nordqvist:

Fin dekoration :)