Vittsjö

 
Trodelidooo sweeties!
 
Hoppas att du mår bra och är vid gott mod.
Kikar in så här på kvällskvisten denna hos oss väldigt softa och sköna lördag 
 
Har fortf ont utav min´inflammation i munnen så inte kul . 
Här har vi idag jag och sessorna varit iväg lite på invigning på stora A6 här en kort svän och ikea alltid något följer med hem som idag denna här 
Vittsjö vita 
 
Man får va glad för den hjälp som man får he he 
osensurerad tjusig bild eller hur ?  
oredigerad dessutom men ja ja sanningen här 
 
 
Ja men det är väl bra att ha söta STELLA till hjälp idag ... eller... 
Hm ja tyckte nog ändå mest stella va ivägen och satt på allt eller la sej ner 
 
 
 
Upp kom den i vartfall idag så lite kvällsbild blev det  jag kommer väl dock plocka om den massa gånger än 
 
 jodå snön den är kvar vi får väl se hur länge suck vill inte 
 
Nä nu får det räcka med svamlet för denna stund.
Ny dag i morgon igen  och 
Vi hörs självklart snart igen!
 
 Sov sött och på återseende imorgon igen era sötnötter!

GoDnAtTkRaMaR!

 

#1 / / Matilda Berlin:

Känns nästan som att jag skriver det var och varannan gån jag är här inne, men WOW vad fin du har det!!! Kram <3

#2 / / Netti Starby:

Åh vad fint och en sådan vill jag också ha! :-D Kramis

#3 / / Eva`s blogg:

Så fint o snällt att hjälpa till ..fin bild ..kramis o fin söndag

#4 / / JoJo:

så fint det blev! :D

ja jag har volymfransar. älskar det! :D ah har du singelfransar? :) ja man känner sig alltid så fin och fräsch när fransarna är fina :D hoppas du har en fin helg pinglan! kraam på dig! <3

#5 / / åsa/nalta norland:

Härlig bild på Dig <3

Länge sen jag var till IKEA, i januari om jag ska vara exakt ;-)

Jag har tänkt vi kanske ska lyckas ta oss till Lycksele denna lovvecka... skulle behöva göra vissa inköp :)

Ha en fin söndag, kram

#6 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Men så fint det blev :)

#7 / / Louise:

Men vad tråkigt med inflammation i munnen :/ Jätte fint blev det iallafall ! :)

#8 / / Carolina:

Tjusigt! Den här möbeln har jag och min sambo i Stockholm. Älskar den och har den i mitt kök där jag har kaffebryggaren och mikron på översta våningen, lite flingor, vitaminer, kaffeprodukter och te på mellersta och smått och gott på nedersta. Älskar möbeln!!

#9 / / NICOLE:

Vittsjö-serien är så snygg :) Har två möbler ur den här hemma :) SV: tror du missförstod mitt jobb,.. :) inte alls konstigt eftersom att det är sterilt :) Man vill ju inte ha bakterier/en lösögonfrans (som vi inte heller får ha) i ens sjukvårdsartiklar, alltså förband, eller som plåster tex :) ja det är kul ändå trots noll smink :D

#10 / / Johanna:

Den vittsjö är så fin! Ville ha den, men Erik gilla inte den, så blev inget köp! Men kanske köper den nu när jag flyttat och bestämmer själv över inredning haha