Vackert blickfång 181024

 
Hej vackra ni !!
 
Vad har ni hittat på idag då ? 
Hoppas dagen varit bra. 
 
 
Min dag här började lite konstigt ..Försov mej ha ha vaknade och hade telefonen på bröstet . Hade ju så ont i natt så sov så dåligt somnade typ kl 06 sådär och ja förodligen stängde av larmet. Skulle va hos frissan kl 11 vaknade tio över ha ha guuud 
Alltså goa frissan sa skynda vi hinner ändå o ja va där på en kvart så klippning blev det 
 
 
Sen till möte på jobbet och träffa alla goa kollegor 
åh va mysigt och se dem ❤️
Sånt där som jag bara blir så glad  tankar energi 
 
Men alltså HUR Vackert är det inte ute nu ?
Och ännu finare då solen lyser men ingen sol  när dessa bilder togs tyvärr men fint ändå man ser alla skiftningar i skogen 
 
 
 
Tänk att det änå är så fint ännu . Så bortskämda vi varit  – vilken chock man kommer får sen när vintern kommer på riktigt liksom?! Fast det är ju faktiskt november snart (eller nästa vecka) så snön kan ju komma när som helst egentligen men inte hä nere hos oss 
Hörde någon sa i helgen skulle bli kallt och ev snö men nä det tror ja inte på ens 
 
Love,
GoDnAtTkRaMaR!
Sov så gott när det är dax  fina ni
 
 
Publicerat i Allmänt / Höst
Taggar: autumn / höst / höstbilder
#1 / / Netti Starby:

Då behövde du verkligen extra sömn och vilken tur att du fick komma till frissan ändå :-D Kramis

#2 / / åsa/nalta norland:

Låter som om Din dag blev bra trots allt :)
Nu sitter jag å väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga ur den... andra gången jag tvättar samma tvätt ;-)
så blir det då jag glömde bort att hänga ur maskinen igår... tvätt som typ torkar i tvättmaskin känns inte så skoj.
För övrigt så är jag trött... väldigt trött och nu längtar jag till höstlovet.
kram

#3 / / Eva`s blogg:

visst är det härligt att träffa kollegor :) hoppas du mår ok i dag gumman kram kram

#4 / / Veiken:

Det är guldskimmer överallt nu. Vackert som bara den. Vilken härlig frissa som fixade ditt hår trots att du försov dig! Nu hoppas vi på fler vackra dagar innan vintern tar över. Kram

#5 / / Ama de casa:

Vilka härliga höstbilder! :-)

#6 / / Petra Olsson:

Skyst frissa:) hoppas du blev nöjd, så vackert med alla färger ute och särskildt fint när solen skiner också:) kramar fina

#7 / / Matilda Berlin:

Men åh vad underbart med tid hos frissan! Är ju verkligen typ den bästa känslan när någon pillrar sådär med ens hår =) KRAM <3

#8 / / Johanna:

Ja man får njuta nu, snart är löven bortblåsta :(

Galet (och skönt) det är november nästa vecka! Fick veta idag, jag får nycklarna på måndag! Skönt, då kan jag flytta en hel del redan i veckan.

#9 / / Linda:

Ååå avskyr att försova mig! Fina bilder! Härligt med klippning!
Svar: Ja så roligt att ha saker att se fram emot det behövs för att överleva detta mörker! haha samma här typ gillar bara sommaren :)

#10 / / Carolina:

Härliga bilder! Vad jobbigt att försova sig, men ännu jobbigare att inte kunna sova bra om nätterna pga smärta. Något jag kan relatera till tyvärr..
Hoppas innerligt att du sover bättre inatt! :)

#11 / / Johanna Utterberg:

Tur att du fick klippa dig iaf, trots att du försov dig :) Hoppas du sover bättre i natt :) Kram

#12 / / NICOLE:

Så fina färger nu :) Och vad kul att träffa kollegorna :)