Stay tuned

 
 
Tjingeling sweeties!! 
Hoppas ni haft en bra fredag och att er helg börjat på bästa sätt 
 
Har ni några särskilda planer för helgen eller bara hemma chilla mysa på bästa sätt??
 
 
visst är det något helt speciellt med just fredagar?  Oh yes!
Helgen ligger som ett oskrivet blad vi får se vad som hittas på  här 
 
 Nu ropar John Blund på mig…zzz… så
Sov dåligt i natt så ska försöka somna nu 
Fin morgondag sötaste ni
sweet dreams and stay tuned!
 
L O V E  =   K Ä R L E K 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Matilda Berlin:

Men JA! Det är verkligen något speciellt med framför allt Fredagar <--- veckans utan tvekan bästa dag =) Hoppas du får en fantastisk helg fina <33

#2 / / åsa/nalta norland:

Nej, tyvärr... nej fredagar är liksom måndag, tisdag, onsdag och torsdag inte annat än skoldag/vardag(arbetsdag... igår var Elin hos kompis efter skolan och åt middag där så henne hämtade jag hem vid 19.30 och J jobbade långdag, han började strax före 8 och kom hem vid 21.30 å då var det nästan bara säng, säng, sova, sova, sova.

Om en stund ska jag skjutsa Elin till Stallet.

Låter så jobbigt med detta PMS jag tycker Du ska prata med nån... inte för jag vet om det finns nått som hjälper men Du ska väl icke behöva må skit varje månad.
Om inte sjukvården kan hjälpa så kanske Hälsokostaffären har nån ide?

Ha en fin lördag <3
kram

#3 / / Ama de casa:

Jag brukar säga att fredagen är som veckans vår - man har allting framför sig :-)

Ha en fortsatt fin helg!

#4 / / NICOLE:

Ja fredagar är verkligen speciella! :)

#5 / / Jessica Högberg:

Fredag kväll var jag hemma, idag har jag haft tenta och sitter nu på jobbet men imorgon... bara ledig!

#6 / / sarah:

aaa det är skönt men nu börjar det klia som bara den