Over and out

 
 
 
Hej finingar!
Gokväll hjärtan, hur mår ni?
Höstlovet är här !! 
Hötlovets första dag började lugnt  en chill dag va det nog idag inget särskilt hänt  så vila och häng helt enkelt 
Härligt med såna dagar me familjen bara myys 
Hoppas veckan har startat bra och att du haft en fin helg 
 
 
 
 
 
 
 
 
MMMmm våran mummsiga middag idag 
Härliga kycklingspett med Teriyakisås , ris och grönsaker 
 
Och naturligtvis bild på mina våra sessor de finaste som finns 
Två fina som gör mig väldigt lycklig ❥
 
 
 
Over and out raringar – vi ses imorgon!
 

Puss på er darlings, nu SKA jag gå och lägga mig!!

Dröm sött då  raringar så kör vi tisdag imorgon !

Fin fortsättning på veckan 

ALL KÄRLEK till Er fina 

 

 

#1 / / Netti Starby:

Vad härligt med lov och det har mina barn också! :-D Kramis

#2 / / Annelie:

Mums, vilken god middag, var det något ni tillagade själva..??

Helgen här, ja den har gått i ett nafs, som är fullt normalt, när vi håller på med det vi gör.
Härligt med höstlov, så ni kan mysa ihop.

Ha nu en jättefin tisdag.. // Varma Kramar Annelie

#3 / / Matilda Berlin:

Men guuu så underbart med lov! Perfekt att få mysa lite tillsammans ju! Och maten såg bara sååå god ut! Kram <3

#4 / / Eva`s blogg:

härligt med lov ja här är det inget lov :( bara jobb jobb mys på gumman kram kram

#5 / / Johanna:

Mysigt med lov, och maten såg så god ut =)

Ja man kan verkligen ha den var som. Men får se när jag flyttat in om den får plats :)

#6 / / Ama de casa:

Åh! Höstlov... Den som ändå hade nåt lov nån gång... ;-)
Ha ett skönt fortsatt lov!

#7 / / Louise:

Underbart med lov och jättefina bilder! :D

#8 / / Tessie - Fotograf - #fuckcancer:

Sv; Tack så mycket för din omtanke och kärlek. <3 Lite mer info om allting finns i senaste inlägget, ingen rolig läsning men iaf en update. Ta hand om dig. Kram <3

#9 / / åsa/nalta norland:

Sitter här och fryser... vi har nu typ 1 dm snö, men det lär bli regn å rusk.

Här har Höstlovet verkligen blivit ett lov fullt med aktiviteter,
igår var Elin på en serieworkshop, en serietecknare från Malmö visade hur man ritar serier,
sedan karateträning.
Idag så har Elin varit på Bokklubb, tanken var att hon skulle gå Spökvandring men då vädret är läskigt avstår Elin - hon gillar inte snö å blåst.

Jag hoppas Du nu har fått en inbjudan så Du kan komma in till min blogg.

kram

Svar: nej hjärtat igår kom ja in men inte nu skit väder här ösregn som en hagel skur sen bara regn det enda bra. nu är snön borta
Vi försöker ha lite o göra men annars är det lugnt imorg blir det ut o tomta som ja sa ha ha de ska klä ut sej o har prövat olika spök sminkningar idag ha ha roliga barn

ta han om dej fina vännen kramar
Ullie Webersköld

#10 / / yasmine mamma till dennis och angelina:

såg gott ut vännen.
härligt med höstlov.
Hoppas du har en mysig kväll
kraaaam

#11 / / NICOLE:

Skönt med lov :D SV nejdå det är ingen fara :) ville bara berätta hur det är och att det inte är så konstigt egentligen :)

#12 / / Emma Engström:

Åhh, verkligen så skönt med lite lov! :D <3

#13 / / blondina:

sv; Jag har blivit mer för böcker igen, förr hade jag asmånga böcker men en period i livet mådde jag så dåligt så gjorde mig av med alla :( Ångrar mig som fan :(