Nu är de bestämt

 
 vädret är ju bara helt magiskt. Har ni oxå fått denna plötsliga tillbaka-till-sommarchock? Såå vackert och alldeles ljummet i luften, men kan ju inte annat än le. 
Satt ute en  lång stund innan idag och bara njööööööt 
 
Fredag igen, och jag hade mer än gärna legat kvar i sängvärmen tidigare i morse. Jag har annars inte svårt att kliva upp om mornarna, men idag snoozade flera gånger innan jag till sist förmådde mig att slänga benen över sängkanten. Tröttare än tröttast, gäsp ZZZZZ
 
 
Denna vecka har jag varit iväg tidigt var dag och det är inte jag van vid nu 
an ju annars vakna sådär när jag vill och ta en lugn frukost osv mn denna vecka mycket om min kurs 
Så massa besök hos alla olika sjukgymn, läkare, kordinator, psykiatri mm
Nu är det bestämt  Ja det går bra och nu börjar  ja den 6 nov 
 
Det blev även lite fina bilder nere på stan då vi va där en kort sväng 
 
 
 
 
 
Fin morgondag raringar 
sussa så gott när det är dax vi hörs i morgon då 
 
var rädd om varandra! 
Puss & Kram & Kärlek!
Publicerat i Allmänt / Höst
Taggar: höst / höstbilder / höstfint
#1 / / Matilda Berlin:

Men guuu vad kul!! Stort grattis till det bra beskedet =) Ha en underbar Lördag fina! Kram <33

#2 / / Jessica Högberg:

Men grattis så härligt!!

#3 / / Emma Engström:

Himla roligt för dig, massa grattis! <3

#4 / / Eva`s blogg:

vad är det som händer den 6? ja visst har vi härligt väder o du solar o njuter det skall man göra...kram gums

#5 / / Linda:

Härligt att det är bestämt. Känns som att jag missat en del här. Så grattis vad det än är.
Svar: Jag blev supernöjd efter besöket hos frissan, hon känner mig,haha. Bild finns i bloggen nu.

#6 / / åsa/nalta norland:

Jag tror det blir bra för Dig med den här kursen.
Och om det inte funkar har Du i alla fall försökt.
Det är ju bättre att testa...
försöker Du å det inte går så har ju Du visat sjukvården/försäkringskassan att Du faktiskt kämpar.
kram

#7 / / Petra:

vilket härligt höstväder vi har. Vilken härlig bild löven.¨

sv tack den är verkligen gosig

önskar dig en trevlig helg

#8 / / Veiken:

Så skönt att veta vad du har att rätta dig efter. 6 november alltså- Låter positivt!
Den översta bilden är så läcker. Det riktigt lyser av guld kring den. Underbara sommarvärme!
Kramar

#9 / / Pauline Hurtig:

hoppas det kommer gå bra!