Ni är guld värda

 
 
Kvällsbilder är det här idag - Our kitchen todays 
 
God kväll i stugan. !!
 
Allt väl hos er i kväll då ?? 
 Hoppas att ni haft en riktigt fin dag och kväll 
 
 Miljoner TACK för all  Kärlek och omtanke ni ger  alla ni ..Blir så glad utav era fina kommentarer
 Ni är  guld värda det säger jag alltid 
Tyvärr känns väl läget sådär idag me . Vet inte om pencilinet hjälper eller om det ska va såhär ett tag 
Har ont då ja kissar ännu men ingen feber men mag och ryggont ännu ...?? FAttar inte ? 
Imorgon är det sjukgymnasten här så får gå förbi på vårdcentralen och fråga va de säger 
 
mysiga blommor inne - check på den 
 
 
 
Usch idag grått tråkigt väder med många regnskurar usch som jag avskyr höst med regn 
Blir ju sånt gnäll igen med mörka bilder då solen inte är här och ja har en balkong över fönstren här blir lätt mörkt 
 
 
 
Bonusbilden idag : 
 
Två stolliga sessor på väg hem tokar sej i massor  ♥ ♥ 
 
 
 
 

Nej, nu ropar John Blund på mig så got to go.

SwEeT dReAMS!

 
Var rädda om varandra.
Man vet aldrig hur fort allt kan förändras 
 
 
Publicerat i Allmänt / kök
Taggar: kitchen / kök
#1 / / Jessica Högberg:

Så mysigt du har, dags att börja med färska blommor! tummar och tår att penicillinet börjar verka NU <3

#2 / / Emma Engström:

Men så söta de är! Att det inte kan ge sig, tycker så synd om dig <3

#3 / / åsa/nalta norland:

Hur har det gått idag hos sjukgymnasten å var Du förbi vårdcentralen?
Om nu penicillinet icke hjälpt så kanske Du behöver nått starkare/kraftfullare.

Fina flickor <3

Du, snap funkar icke efter en uppdatering, jag får upp att Du skickat mig nått men får icke upp bilder eller kan ej svara.
Så Du vet... jag ska få hjälp att hitta felet å då hör jag av mig. Det blev nått efter det iphone gjorde nån säkerhetsuppdateing.

kram

#4 / / Eva`s blogg:

Gumman lilla, hoppas du snart mår bättre & att allt går enl plan såå mysigt o fina blommor kramis

#5 / / Petra Olsson:

Så mysigt ni har det , hoppas du fick sova gött i natt:) kramar

#6 / / Johanna:

Hoppas du fick något bra av vårdcentralen :)

#7 / / Carolina:

Hoppas att det kommer att gå bra på sjukgymnasten imorgon!! :)

Sv; tack, ja det är skönt att ha den överstökad, hoppas att jag nu inte kommer att få göra om den bara :D
Jaså.. Usch vad trist :( men tur att du nu vet anledningen!

#8 / / starsinlife.blogg.se:

Krya på dej!!! Usch va drygt:(

#9 / / Pauline Hurtig:

så jobbigt :(

#10 / / Heléna:

Hoppas det vänder snart så du blir okej igen vännen <3 Styrkekramar finaste du <3

#11 / / Matilda Berlin:

Men guuu så fint du har det i köket med vännen!! Kram fina <3