little things in life ❤️

 
Here’s some of my latest pictures
 
God onsdag min vän. Hoppas allt är väl.?
 
Har tänt en massa  ljus, som jag gör varje dag när det börjar bli mörkt känner ro och lugn 
Trots att dagen varit rätt ok idag har jag känt mej låg och sjukt deppig.
Det känns inte som mitt inredande är ller blir som jag vill tröttnar direkt och det duger inte 
Kanske att man går här hemma myket och ser allt ... ja jag vet inte suck 
 
Maken brukar klaga på att jag ”aaaaaalltid” tar samma bilder ifrån samma vinkel. Det är dock som sagt svårt att ta på andra sätt när man bor i mindre bostad eller ja svårt i olika vinklar men ja tycker ja klarar mej eller?? ..
och  ja hoppas ja klarar mej idag  
 
 
Sitter här vid soffbordet   med en massa brinnande ljus... som alltid 
ja men jag älskar det verkligen så stämningsfullt rogivande och avslappnade .. tycker ni inte ??
Det är de små sakerna i livet som kan betyda allt  ❤️ 
Kitchen blev det idag ja ...  
 
 
Zzzzzzz, ja just det – det var ju dags att gå och lägga sej Nu väntar sängen på mej 
Natti när det är dax  och
Sköt om dig & fånga de lyckliga stunderna!
 
SwEeT dReAMS!
All Kärlek ❤️
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Netti Starby:

Vad tråkigt att du känner dig deppig och hoppas att du får en bättre dag idag! <3 Kramis

#2 / / åsa/nalta norland:

Go morgon, jo men Du vi tar väl å skyller på vädret å årstiden ;-) lågtryck å det blir mörkare gör ju ingen människa glad.
Är så jäkla trött å ledsen... yes jag har ju redan börjat sörja, jag vet ju i princip vad jag måste bestämma... och det är jobbigt.
Just nu är det inte ett dugg skoj.
kram

#3 / / Matilda Berlin:

Äsch! Strunta i honom! Du tar verkligen så himla fina bilder!! Kram <3

#4 / / Eva`s blogg:

Deppighet är jobbigt, det gäller att göra sånt man tycker e kul försöka göra sånt man ej annars gör hoppas du tar dig ut vännen kramis

#5 / / Amanda (Swedish Passport):

Usch då, hoppas du mår bättre snart!

#6 / / Johanna Utterberg:

så fina bilder och tycker du tar olika bilder från ert hem :) sv: Nej du har inte missat något, ska berätta mer om mitt nya jobb i ett inlägg :) Ha en fin dag. Kram

#7 / / Emma Engström:

Själv stör jag mig verkligen inte på vinklarna, tycker du tar fina kort! Ljus är ju såå mysigt <3

#8 / / Linda:

Haha rolig make du har :)
Svar: Ja det blev ett lyckat event ligger även en film uppe nu!
Ja ljust är allt härligt, blev lite sugen på att byta gardiner här hemma nu.

#9 / / Annelie:

Jag tycker dina bilder är fina, men vännen, har du brutit av med en SVART kaffebryggare..?? *stort flin*
Visst är det som du säger,, när man går hemma och ser allt alltid, då blir man sällan nöjd. Jag älskar också att tända ljus på hösten / vintern,,, men det är så sällan jag är på något annat ställe än i sovrummet, å där tänder jag inga eftersom jag inte vill ha värmen. :-/

Ha nu en jättemysig onsdagskväll.. // Kramar Annelie

#10 / / Pauline Hurtig:

så mysigt med tända ljus :)

#11 / / sarah:

tack ska du ha =)

#12 / / Tessie - Fotograf:

Sv; Det var riktigt mysigt, och verkligen behagligt och nått jag och min mor behövde. Speciellt nu när jag fått ett besked jag fasat. Du kan läsa det i mitt senaste inlägg! <3