Latest

 
Latest on INSTAGRAM 
weberskold heter jag där 
 
 
#1 / / Louise:

Jättefina bilder! :D

#2 / / blondina:

Gud vilka mysiga bilder :) sv; Ja nu orkar man engagera sig i bloggen och svara :) Hihi men hoppas att du fick en toppen helg iallafall :) Det hade då jag :)

#3 / / Netti Starby:

Vilka vackra bilder och ha en fin dag! :-D Kramis

#4 / / Matilda Berlin:

Men åh! Alltid så fantastiskt fina bilder!! <3

#5 / / Carolina:

Härliga bilder! 😊

Sv; jo men visst, det är aldrig roligt att behöva lämna den andra partner, även fast att det är ytterst få dagar och man har daglig kontakt via telefon. Men jag hade turen att kunna åka ned tidigare än planerat vilket gjorde allt mycket enklare hehe :D

#6 / / Ama de casa:

Fina bilder :-)

#7 / / Petra Olsson:

Fina fina du jag följer dig redan:)kramar o fin måndag

#8 / / Helen:

Fina bilder!

#9 / / Linda:

Jag heter @lindamarie.nu följer tillbaka alla som följer mig.
Svar: Hihi jag älskar när det är starkt särskilt en riktigt stark thairätt.
Åh hihi vad duktig du är! Asbra gjord, har sett sådana förut i affärer, läckra!

#10 / / JoJo:

så många fina bilder. har redan sett dom på insta :) hihi! <3

tack fina du! <3
ja, det var ingen rolig period i mitt liv, mådde dåligt till och från pga det. så det blev sån lättnad och glädje när dom äntligen fick bort allt :'D visst är man lite orolig nu varje cellprov jag gör en gång om året att det ska ha kommit tillbaka. väntar på att få en kallelse att göra ett innan året är slut och jag hoppas att det fortfarande kommer se bra ut <3

#11 / / Johanna:

Så fina bilder!

Nopp jag var ikke i omklädningsrummet... de är rent för unga haha

Det var mitt beslut från början, men E är med på separationen. Så vi är överens.

#12 / / Pauline Hurtig:

så fina!

#13 / / Jessica Högberg:

Uppfattat! Tycker det är skönt när det inte är samma helg