I dag är det dax

 
 
 
Tjolahopptjolahej  miss i nassa igen !!
Hey darlings!
Mår ni bra vänner!?    
Har  din dag varit och är bra.?  Hoppas att allt är väl med dig vilket som . 
 
Nu är kl över tolv här vilket betyer 
Idag Onsdag är det dax och bara idag !! 
Happy   HALLOWEN !!
 
När de knackar på är det bus eller godis? Ja naturligtvvis får de godis och blir nöjda  
Firar ni halloween något hos er ? 
 
 
 
 
 
Inte några direkta många  riktiga pumpor i år men det  går lika bra ändå 
 
 
 
Nu måste nattugglan få några timmars sömn. borde lagt mej för längesen som alltid 
På återseende mina fina  så hörs vi imorgon igen hoppas jag!
Nya tag imorgon!
Keep focus on happiness!! 
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
#1 / / blondina:

Guuuuuuuuuuuuuuud vilka söta pumpor :D små och söta hihi ;) jättefint ju :D sv; Usch då jag förstår, jag önskar jag kunde göra mer :( Men orken finns inte, sen inspon finns inte för man tänker mest; äsch den maten blir det nog bara skit av om jag lagar den bla bla.. :(

#2 / / Netti Starby:

Så fina pumpor du har och ha en riktigt fin dag! :-D Kramis

#3 / / Matilda Berlin:

Sååå kul! Tycker bara det är supertråkigt att jag numera bor i ett trapphus med portkod, så hit kommer det inte kunna komma några barn och knacka på. Så tråkigt! Kram söta <3

#4 / / sarah:

min helg har varit då där =/ fina saker

#5 / / elin:

Vilka söta pumpor!<3

#6 / / Veiken:

Jag föredrar faktiskt Hall-Å-Vin istället för Halloween. Mycket trevligare! Kram

#7 / / Linda:

Så fina pumpor!!
Svar: Ja så skönt att bara vara och ta det lite lugnt emellanåt!
Ja ush fy vilket regnande!

#8 / / My Nordqvist:

Tycker alltid att det är det eviga dilemmat om det är den 31a eller på fredagen eller lördagen osv haha! Men håller med om att det är idag den 31 a :D

#9 / / Johanna:

Vi har haft ett par stycken som knackat på här :) Vi har dock varit lite dåligt förberedda, men de har fått lite i alla fall :)

#10 / / NICOLE:

Så mysigt :D Ingen som knackat på här inte ;)

#11 / / Pauline Hurtig:

vi gick lite bus eller godis och fick även ett par hos oss :D

#12 / / Louise:

Va mysigt! :D Jag har inte firat idag alls faktiskt :P