Ge mej nåt nytt nu ...

 
 
Kvällsbilder blev det idag då hon inte orkat fota 
 
 
Att det alltid ska bli eller va något ... suck det är väl inte konstigt man blir sur 
Jag har ju sagt att jag inte vill ha detta året .. Ge mej nåt nytt nu ... 
 
Heeej Hjärtan!! 
Allt väl hos er idag ? 
Här sitter hon i gosiga morgonrocken fryser även  efter en varm dusch
Tänkte bli varm  men näää inte blev jag varm 
Regnet det har öst ner  här hela kvällen och blåser  Brrr ruggit det är 
Dagen idag har inte varit skoj . Mår inte alls bra och morgondagen har jag fullt upp suck hur ska det gå 
 
Kände igår redan att det är som att man blir förkyld   men nä  .. det började inte .. 
sen har det varit såhär i flera år 
fast bara "ibland" om man säger. Det är när jag blir förkyld får ofta ont i halsen det liksom inte kommer mera som en förkylning utan sätter sej vid tänderna och käken men känns som himmelens tandvärk om inte värre
en jätte inflammation  i munnen
Jag bara känner vad fasen får jag alltifrån och varför bara jag eller?? 
Nu räcker det jag orkar inte me skiten  
Usch nog me gnäll men det är svårt att inte göra det ibland ... men som vanligt 
Ja gnäller och skriver VAD jag VILL 
 
 
 
ja måste  säga Tack som alltid för underbara kommentarer ni är såååå snälla  ♥ ♥
Just nu en period med massa värk och gnäll., skit och lip  humör och ni är så otroligt mysiga och goa på att peppa mej när det känns trögt 
 
Vi har oxå bakat idag Ebbisen och jag så mummsig det blev äpple kanel och mycket socker mumms 
 
 
 
 Nydag i morgon så nu möte med John B igen 
 
sweet dreams sweeties!
 Sov så gott när det är dax 
Ta hand om er, och på återseende!
All Kärlek ♥
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vilka fina kvällsbilder och hoppas att du får en bättre dag idag! <3 Kramis

#2 / / sarah :

tack ska du ha =)

#3 / / My Nordqvist:

Vill också ha ett nytt år nu... dags att lämna detta bakom sig!

#4 / / Jessica Högberg:

Man får gnälla... Jag får inflammation i munnen strax innan mens... Hur knäppt som helst

#5 / / Ama de casa:

Ajdå - krya på dig!

#6 / / Johanna:

Hoppas det gått bra idag, trots fullt upp och att förkylningen inte blir så hård.

Ja jag bestämde mig för vara hemma resten av veckan. Kände bara hur matt jag var i morse när jag skulle lämna Hugo på förskolan, så jag vilar upp mig hemma och landar lite.

#7 / / Emma Engström:

All lycka till dig imorgon!! Krya i massor <3

#8 / / åsa/nalta norland:

Ja Du jag tror att är man inte pigg så drar man på sig mer skit... immunsystemet verkar ju gå i baklås.
Jag har aldrig på länge varit så förkyld som denna höst, jag tror som sagt att detta år varit för mycket å det är ju samma lka för Dig... allt för mycket tråkigheter.
Vi får börja vitamin boosta oss.
kram

#9 / / Pauline Hurtig:

vad jobbigt :( hoppas de snart känns bättre