Såndär egentid

 
 
Bonjour raringar!
 
Ett litet Hej från mej ....
Allt väl ? Har ni haft en fin dag ?
 
Haft en ledig Kärlek hemma hos mej idag
Då bestämdes det en lite mys tur bara han & jag   ❥ 
vi åker på lite turer och fixar och bara ÄR... Härligt! 
 
Idag blev det till BORÅS där vi inte varit på några månader nu för mitt brutna ben 
Ett besök på kyrkogården  för släktiingar  svårt att gå på den jätte stora
men ja det gick bra 
sen blev det lunch på thai där i borås mysigt ställe där vi inte varit innan nu
En härlig dag med egentid med min kärlek sånt behövs verkligen nu 
 
Tänkte mest kika in för att säga hej eftersom jag hoppar i kojset direkt efteråt 
Sena natten här igen och ja nattugglan,,,,, här sitter jag igen
Måste ju va pigg till morgondagen med kurs igen 
 
Kursen ja ... alltså om jag inte skrev så är det jätte roligt och givande lärdom 
I morgon vet jag kroppskännedom och så träningen med som vanlligt 
Förväntar mej att detta kommer gå bra 
 
Nu ... sova 
 Pussar , Kramar & Kärlek!
 
 p.s och vad bilden hade med dagen att göra ? ingeting haha men ja det gick inte lädda upp en annan idag 
 
#1 / / Netti Starby:

Vilken mysig dag ni hade tillsammans och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / elin:

Skönt med lite egentid<3

#3 / / Petra Olsson:

Så mysigt och det måste vi bli bättre på också,kramar

#4 / / Louise:

Vad mysigt att komma iväg lite :D

#5 / / Ama de casa:

Visst är det härligt att åka på små turer emellanåt :-)

#6 / / sarah :

visst är dom fina =) kommer vissa dom hur dom kommer se ut

#7 / / Jessica Högberg:

Låter supermysigt, härligt att kursen är bra också!

#8 / / enna:

Härligt :)

#9 / / Matilda Berlin:

Men så himla mysigt det lät!! =) KRAM <3

#10 / / Veiken:

Ibland är det underbart att bara vara två! Det gäller att ta vara på de stunderna! <3 Kram

#11 / / Pauline Hurtig:

så härligt!