Samma som ett brev på posten

 
 
Heeej Hjärtan!! 
 
Tjolahopp  å tjoolaaheeeej..!
. Hoppas att allt är väl och  att du är vid gott mod
.
Bjuder på några bilder från hallen här idag 
Nästan lite juligt med slingan sådär 
 
Här hemma har vi inte börjat med något ”juligt” ännu, men adventsstakar och sånt ska såklart upp här i veckan så det är klart till helgen, men annars kör vi allt som ”hör julen till” under decembermånad som vi brukar göra.
Men någon extra slinga brukar dyka upp lite då och då 
 
 
 
Som ett brev på posten 
Japp så kändes det frös i stunder igår och kände mej ju inte hundra nu är det massa halsont och febrig 
Man är sådär så jag har sovit flera timmar i eftermiddag och sen resten av tiden i soffan 
Tror bestämt att prinsen smittade sin mamma 
 
 
 
Men nu ska jag inte gnälla vidare om detta.
Istället önskar jag er alla en riktigt härlig morgondag så hörs vi snart igen!
 
Och ja kryper ner under duntäcket här bredvid maken i soffan sen blir det snart sängen 
En cowboy film går här så kanske ögonen är öppna en stund till ... kanske .. 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh så fint ni har det :)

#2 / / åsa/nalta norrland:

Fina ljuslyktor <3 vi har inte ens letat fram adventsljusstakar än... tror det blir under helgen.
Minus 18 och det är kyligt om nosen ;-)
krya på kram

#3 / / Biggeros:

Jag ska fortsätta att julpynta när jag kommer hem. Jag förberedde med ljus och dukar och tog fram lillgranen. Så fint du har det Ullie!!
Krya på dig från förkylning 🤗
Kramiz

#4 / / Emma Engström:

Älskar verkligen din inredning, så fint du har det!! ❤️

#5 / / Wifeey:

woow så otroligt fint och stilrent ni har det hemma :D Riktigt snyggt!!!!
Krya på dig

#6 / / Petra Olsson:

Så fint du gjort det vännnen,💕Måste börja leta fram julen här hemma för nu börjar julstressen göra sig påmind 💕Kram

#7 / / Pauline Hurtig:

krya på dig!