Randoms går nog hem

 
Mood Board 
Latest in weberskolds place 
 
. Hoppas att allt är väl och  att du är vid gott mod.
Randoms när jag inte vet vad jag ska visa er 
 
Ja det blev lite  gamla RANDOMS idag i collage
A little bit of this and that ... 
Lite bilder från olika dagar ...några har ni nog redan sett  men ja ja   Hope you like them !
 
Dagens Extra bild ::
Får väl bjuda på en Snap foto oxå då .. 
He he dessa roliga snapchat mäste gilla dem i bland 
 
 
 
 Önskar dig en Godnattsömn när det är dax 
 
Ta hand om dej så hörs vi helt enkelt och ha en.
fin dag i morgon 
 
Kramar & Kärlek!
 
Publicerat i Allmänt / snapshots
Taggar: bilder / collage / randoms / snaphots
#1 / / ahmedreyad.blogg.se:

Du har så fint hemma hos dig! Jag önskar att jag var minimalistisk av mig men endast i ett av köksfönstren knör inte mindre än åtta orkidéer! 🙈

#2 / / Matilda Berlin:

Älskar verkligen moodboarden!! Du har det ju bara såååå himla fint <33

#3 / / Netti Starby:

Så himla fina bilder och ha en fin dag! :-D Kramis

#4 / / Netti Starby:

Så himla fina bilder och ha en fin dag! :-D Kramis

#5 / / Linda:

Tack detsamma till dig :)

#6 / / Emma Engström:

Randoms gillas, SÅ fina bilder! <3

#7 / / Linda:

Randoms är alltid kul!
Svar: Ja spartips kan man aldrig få för mycket utav! Ja,helgen var lyckad!

#8 / / enna:

Kul med en massa olika bilder :)

#9 / / elin:

Så gott med advokado macka<3

#10 / / åsa/nalta norrland:

Hos Dig är det verkligen fint, vitt & fräscht, som ett tidningsreportage om inredning.

Varför Du icke kommer in på naltanorrland.blogspot.com förstår jag icke.
Saknar ju Dig... Du är ju en som alltid har kommenterat.
Nu då bloggen är stängd så är det bara de jag typ känner och som brukar kommentera som släpps in.
Jag har fått mail från okända anonyma som skriver att de vill få en inbjudan, att de läst min blogg så länge och aldrig har kommenterat men vill fortsätta läsa, kan väl säga att nej de blir icke insläppta.

Hur ofta är Din kurs, känns det som det ger Dig något?

kram.

#11 / / åsa/nalta norrland:

svar Ja det är väl tänkt att vi ska vara uppklädda och se ut som det vackra folket :)
Trerätters middag och uppträdande. Det börjar kl 18 med välkomstdrink och mingel...
kram

#12 / / Johanna Utterberg:

Så härliga bilder du bjuder på :) Kram

#13 / / Pauline Hurtig:

så fint! och så söt mer öronen :)