MIN BÄSTA = K.Ä.R.L.E.K 18.11.13

 
MIN BÄSTA  = K.Ä.R.L.E.K  
 
VÅR DAG = VI ❤️
 
Du gör mig så lycklig och du gör mig så glad. Tack för att du älskar just mig 
 
 Tänka vilken magisk dag det var, Bara Vår dag 
 
 
Vår B.R.Ö.L.L.O.P.S.D.A.G.
BRÖLLOPSDAG i dag 14 år!! 
Bästa dagen
Den ska vi för alltid minnas, min  honey  och jag 
Bästa dagen då jag gifte mig med älsklingen 
Den finaste som finns som får mitt hjärta att slå i hård stark takt ännu efter så många år
 
Nu och för Alltid  VI ❤️
FOREVER AND EVER
 
 
 
Fick ju fina blommor utav älsklingen idag och så blev det god mat och choklad 
ja men lite mys det FÅR man  
 
 
 
 Wishing everyone Good Night and Sweet Dreams
 
Massor med  kramar till er!
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: brölloppsdag / kärlek
#1 / / Netti Starby:

Så himla fint skrivet och grattis till er! <3 Kramis

#2 / / åsa/nalta norrland:

Hipp hipp hurra och Grattis <3

Ni gifte Er typ ett halvår före oss :)

kram

#3 / / Matilda Berlin:

Men åhhh! Stort, stort, stort grattis till er vännen!! Helt otroligt <33

#4 / / elin:

Stort grattis till er!<3

#5 / / Johanna Utterberg:

Grattis på er bröllopsdag lite i efterskott <3 :) Kram

#6 / / Veiken:

GRATTIS! Kärleken är underbar! <3

#7 / / Delila:

Så fint! <3

#8 / / Linda:

Grattis till er!!
Svar: Ja haha Alfred älskar äppelpaj, det bästa han vet och vaniljsåsen då vad klart :)

#9 / / petra:

Grattis till er och grattis till kärleken, så fint.

#10 / / NICOLE:

Grattis till er :D

#11 / / Johanna:

Så fina blommor. Grattis <3

#12 / / Pauline Hurtig:

åh vad fint :D