Kusmis Kashmir

 
Helgen rusar på i lika snabb takt som hela denna gångna vecka gjort. Strax är höstlovet till ända, och skatternahar haft en vecka full med olika aktiviteter, stora som små
 
Regntung himmel, mörk inne så man får tända ljus och lampor fast klockan är mitt på dagen.
 
 
 
Med tanke på tråkigt väder blev inga bilder så dessa fick ni hålla tillgodo med  
Hoppas ni haft en jätte skön helg 
Den försvinner ju alltid i ett naffs tycker ja 
Har ni hunnit med allt ni tänkt? 
 
På hösten går jag in i en te-period och i fjol fastnade jag för Kusmis Kashmir tchai som kommer få hänga med mig under alla mörka höstkvällar. Lite kryddig julig smak av bl.a. kardemumma och nejlika. Såå gott
 
Ha en fin kväll och sköt om er 
 på återseende raringar!
Puss & Kram & Kärlek ♥
 
#1 / / åsa/nalta norrland:

Go morgon, har nyss vinkat av Elin & J, sitter här med en mugg te och väntar på att kl ska bli 8.30 så jag kan ringa veterinären. Nu är det bra dagar kvar av Bullens jordeliv... nu kan jag icke dra ut på detta längre, hjälper ju icke att jag inte vill... jag måste tänka på Bullen i första hand.

Ha en fin måndag, kram

Svar: nej men kommer inte in fortf hos dej vännen =( åh nej åh vovvsing gos usch ja det är ju som det är man är egoistisk men ja förstår hur du menar
på min katt som va sjuk vi avlivade DÅ tyckte ja hon såg normal ut va man säger sen nu på kort så Ser man att gud va juk o tärd hon ser ut ... =( åh gumman ja e ledsen

Vet du på tal om annat ja älskar dina kommentarer . då sitter ja här dricker kaffe o berättar va du gör sånt gillar ja men e så dålig på det <3
Ullie Webersköld

#2 / / Matilda Berlin:

Men guuu vad gott det teet lät! Måste ta och kolla upp det =) KRAM <3

#3 / / Petra Olsson:

Längesedan jag drack det teet, kramar

#4 / / Emma Engström:

Te hör verkligen till hösten även om jag inte dricker det värst mycket! Mysigt <3 KRAM

#5 / / Ama de casa:

Jag kör nog vidare med mitt tråkiga - men goda! - earl grey ;-)

#6 / / Jenny:

Vännen förstår du är ledsen 😢 men tappa inte modet . Älskar dej . De är inte värda din gråt kram kram 💟💟

Svar: älskar dej oxå fina vän <3 usch den känslig är jag du vet tror gott om alla . hur dum man får va . kramar fina o tack
Ullie Webersköld

#7 / / Louise:

Måste jag testa låter riktigt gott! :D