Goa på att peppa

 
 
 
VÄlkommen November !! 
Är det verkligen november på riktigt idag?
 Det betyder att vi närmar oss bådevinter & jul  på intågande snart 
 Hoppas allt är väl med dig.? Har ni haft en fin dag ?
 
Mycket som händer denna månad. 
Både  med farsdag, sen förlovningsdag, sen bröllopsdag, sen makens födelsedag  oxå  ❤️
 
 
 
 
 
Idag har mami lekt frisör med båda sessorna igen En bra bit åkte av så nu är de fina minsann 
Här sitter Ebban bebban för sin tur 
 
 
Tack som alltid för underbara kommentarer ni är såååå snälla
Just nu en period med massa värk och gnäll humör och ni är så otroligt mysiga och goa på att peppa mej när det känns trögt  ❤️ ❤️ 
 

Och  jag önskar dig en u.n.d.e.r.b.a.r. dag  i morgon fylld av lyckliga stunder!

CARPE DIEM !!

 På återseende, massa kramar 
Godnattinatt!
♥ ♥ ♥ 
 
 
Publicerat i Allmänt / hallen
Taggar: hallen / sessorna
#1 / / Netti Starby:

Vilka mysiga firande ni har framför er och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / Jessica Högberg:

Viket hår! 🤩 Mycket skoj som kommer

#3 / / blondina:

sjukt härliga bilder och fint hår stumpan :) sv; Nej det jag menar, har ju hört många låtar under min uppväxt och då man blev äldre, men liksom där och då fastnade jag som jag aldrig någonsin trott jag skulle göra :D

#4 / / Matilda Berlin:

men åh! Så fantastiskt mycket kul du har att se fram emot den här månaden =) Kram fina och hoppas den blir fantastisk <3

#5 / / åsa/nalta norrland:

Galet duktig Du är som klipper flickornas hår å de godkänner det dessutom.
Här väntar vi på att Elins kusin som är frisör och bor i Täby/Stockholm ska komma hem till Norrland och då får hon klippa både Elin & J :)
kram

Svar: men åh nu kom ja inte in igen =( har ju loggat in mej o allt :( ja klipper stefan o tjejerna men prinsen då är det speciell frissa men har klippt honom ända tills han va 14 . han har jätte tjockt hår o måste klippas ofta så ändå bra de tunnar ut o fixar det
elin får komma hit lovar o klippa henne -:D
kramar vännen
Ullie Webersköld

#6 / / Amanda (Swedish Passport):

Låter som en månad full med en massa härliga firanden! :D

#7 / / Louise:

Vad mycket roligt du har i November! :D

#8 / / My Nordqvist:

Hoppas november blir en bra månad!!

#9 / / Linda:

Mycket du har att se fram emot i nov. Grymt jobbat med klippningarna!
Svar: Det blir det säkert skall du se :)

#10 / / Emma Engström:

Längtar verkligen så enormt till jul, så mysigt! KRAM

#11 / / Pauline Hurtig:

hoppas din månad blir toppen!

#12 / / blondina:

sv; Haha ibland blir de knas ;P Jag har för mig jag börjar 11:45 och inte 13.00 men ska kika på schemat men skit samma, jag hinner handla åt vovvsingarna ändå :P Kram