Georg jensen och underbart möte

 
Viggo & Ebba     Viggo kom nästan inte med på bild 
 
Darlings!
Hej raringar! 

Hoppas allt är väl och ni har det bra

Usch verkligen avskyyyr sånt här tråkväder. 

Kroppen värker och man bara känner sej tok slö 
fyyy...och kallt är det Sen känner jag mej lite förkyld så ja kanske är det de oxå . 
 
Idag har jag haft date med min Fina kusin IMME = Ingmarie  ♥ 
Att ha såna där mysiga träffar Det bara behövs... 
För mej är det guld värt alltså . Man bara känner hur man tankar viktig energi  underbart!! 
Man lyckas glömma sin smärta för en stund så skönt 
 
Visst har hon mysigt hos sej ??
 
 
Här är lill sessan på bussen dit 
lite suddig men ja  ... som alltid  guppig buss 
 
 
Alltså ni bukar ju gilla dessa "hemmahos vän" inlägg såhär kommer ju från mej Såhär underbart fint har min IMME 
T A C K Goaste du  för  Allt idag !! 
 
 
Alltså visst är det så fint? Så himla mysigt 
 
 
 
 
Georg jensen...  underbar eller hur? så vacker....
  ja Ebban bebban sessan  menar jag ju oxå såklart 
Men ljusstaken ... underbar ...
 
 
 

Vi hörs såklart snart igen

Och du... kom ihåg att bemöta andra så som du själv önskar att bli bemött!
 

Sov gott vackra Du. Vi hörs i morgon hoppas jag 

All Kärlek ❤️

 

 

#1 / / Netti Starby:

Vilket mysigt hem hon har och så skönt att ni kom bort lite :-D Kramis

#2 / / åsa/nalta norrland:

Alltid roligt och mysigt att träffa vänner <3

Minus 16 grader och jag fryser... ska till Sjukstugan om en stund så jag måste ju ut, hade nog helst stannat hemma å legat under täcket ;-)

kram

Svar: Alltså -16 vem vill ha ? =) fryser tom inomhus idag brrr hoppas sjukstugan gick bra här har varit träning 8-12 så trött o sen hos en kompis lite
ja vill me va under täcket =) kramar
Ullie Webersköld

#3 / / Jessica Högberg:

Mysigt och fint, Georg har verkligen fina saker

#4 / / Matilda Berlin:

Nej fyyy vad tråkigt med sånt tråkväder!! Hoppas det är bättre idag!! kram <3

#5 / / Emma Engström:

Älskar Georg Jensens saker, har lite själv och är supernöjd! <3

#6 / / Anna:

Åh, älskar ljusstaken! Har precis köpt hem en till mitt hem! 🥰

#7 / / Jenniey Love:

Åh så mysigt hon har det hemma. Hoppas du snart mår lite bättre trots det trista vädret som påverkar kroppen nått enormt. kramiz<3

#8 / / Linda:

Har massa Georg Jensen här hemma :) Älskar dansk design.
Svar: Ja supermysigt...ja verkade lite vara deras grej där. Starka drinkar.

#9 / / enna:

Kul att umgås med kusinen, älskar att göra det :)

#10 / / Johanna Utterberg:

Så härligt inlägg och mysiga bilder :) Kul att umgås med kusinen!

#11 / / Johanna:

Ja man kan undra vart solen tagit vägen..... Tur det är advent snart så man kan få upp lite ljusstakar och pynt :)

#12 / / Wifeey:

vilken mysig dag :D
Riktigt fina bilder och ljusstaken är riktigt snygg

#13 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så himla mysigt med såna träffar :)