Finns det verkligen något tråkigare

 
 
 
 
 
 
 
Så åkte träningkläder och skor på så gav ja mej iväg kl 8-12 
Jo det är skoj och känns skönt efteråt men nu .... bläää så ont i benen och kroppen . 
 
 

Hej sweeties!

God kväll min vän. Har du haft en fin dag?
 
Japp en dag i träningen och kursens anda . det är skoj men  bara dumma kroppen som inte orkar med det . 
 
Efter träningen idag kom vännen Annika och hämtade mej Vi åkte på besök till hennes mamma och sen åkte vi och fika en sån där mys stund som man behöver 
Men sen va dax för mej att hem och slänga mej i säng en sväng helt utmattad 
 
 Men alltså hörrni när jag kom hem och vaknat  tog jag tag i lite Måste göra på to-do-list 
Finns det verkligen något tråkigare än att städa toaletter ?? 
Usch stort ogilla på det och vi har ju två st . 
Eller va säger ni ? Brukar det fixa sej eller lejer ni ut det åt någon annan ? 
 
Nej nu är det dax för sängen igen här 
Over and out raringar – vi ses imorgon!
Dröm sött då  raringar när det är dax  så kör vi  Fredag imorgon !
 
Var rädda om varandra.
 
Kramar & Kärlek 
 
 
Publicerat i Allmänt / badrum
Taggar: badrum / bathroom / städa / träna / träning
#1 / / Netti Starby:

Jag tycker också att det är tråkigt att städa toaletten och gör det alltid själv. :-D Kramis

#2 / / åsa/nalta norrland:

Toaletten städas under tvång ;-) vanligtvis får J göra det... yes jag anser att det är en typisk manlig sysselsättning :) kram

#3 / / Matilda Berlin:

Nej, jag tror faktiskt inte att det finns något tråkigare. Men sååå skönt när det väl är gjort ju =) Kram <3

#4 / / Anna:

Heja på! Så skönt att träna!!! Själv har jag varit sjuk i tre veckor vilket innebär att all träning varit utesluten...
Det finns inget härligare än ett rent badrum och ett rent kök! Inget kul att städa men än så länge sköter vi det själva. Vi har börjat att snegla på att få hjälp med städet men vi bor inte direkt centralt med massor av firmor att välja på....
Ha en skön dag!

#5 / / Anna:

Heja på! Så skönt att träna!!! Själv har jag varit sjuk i tre veckor vilket innebär att all träning varit utesluten...
Det finns inget härligare än ett rent badrum och ett rent kök! Inget kul att städa men än så länge sköter vi det själva. Vi har börjat att snegla på att få hjälp med städet men vi bor inte direkt centralt med massor av firmor att välja på....
Ha en skön dag!

#6 / / sarah :

aaaa den är jätt skön nya säängen=) nej vet dom har stort hus jocke och jonna

#7 / / elin:

Så skönt med lite träning , jobbigt under tiden och innan. Men efter så känns det så himla bra!<3

#8 / / JoJo:

ja jag håller med om att det är så tråkigt att städa just badrummet och jag fattar inte vart allt damm kommer ifrån hela tiden?! känns som att det är dammigt typ på en gång när man har städat. jag blir så less xD haha! ha en fin helg pinglan <3 kraam

#9 / / Linda:

Tycker det är roligt, det går ju fort :)
Svar: Ja det är ju alltid kul! Ja, det får vi verkligen hoppas, skall bli kul att träffa henne imorgon.

#10 / / Eva`s blogg:

Kikar in gumman här o ser hur du har det :) ja bra att du tränade fast det gör ont hoppas du har en fin kväll med massa gott gott kram

#11 / / Johanna Utterberg:

Skönt med mysstund efter träning och neeej att städa toaletter är inte det roligaste nej ;) Kram

#12 / / Pauline Hurtig:

är verkligen tråkigt men blir ju så snyggt och fräsht :D