Av ren utmattning

 
 
Exakt hur fort kan en vecka gå? Redan torsdag! så galet… Och nästa helg är det 1:a advent
Black week och jag blir fullkommligt galen på alla 250 sms som plingar heeeel dagarna här 
Har inte tänkt köpa något speciellt men alltså då bliiir man galen 
Har ni tänkt titta något speciellt? 
 
 
 
En dag ytterligare i träningens tecken
och som vanligt somnar ullie av ren utmattning då hon kommer hem 
 
En mys fika idag igen med goa Mia blev det och sen hem och mysa med älsklingen 
 
Idag blev det kallare igen här och minus grader 
vi lär får se  vilken helg det blir 
 
Japp då kör vi FREDAG och Bästa dagen i morgon  säger de ju 
Med det så önskar jag dig en riktigt, riktigt festlig  Fredag!!!
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Haha jag blir också galen på alla dessa pling pling men har fyndat lite via nätet :-D Kramis

#2 / / Eva:

Visst har veckan gått snabbt? Men skönt med helg- på lördag blir de pysselträff. Annars blir de lugnt i helgen. Tack för träningen och pratstunden efteråt 😍

Svar: Men åh söta vännen va lad ja blir att du kikar in <3 <3 Tack
ja men alltså ja är helt slut o sen ändå hela dagen o värk kan det va rätt ? usch osäker i bland <3
pratstunden är en självklarhet vännen alltid <3 kramar
Ullie Webersköld

#3 / / åsa/nalta norrland:

Happy days eller ;-) egentligen har dagens namn ingen större betydelse då de flesta dagar är rätt så lika, ja alltså här hos mig, jag förstår ju för folk som jobbar å har ett liv (!) så blir det helt annorlunda.
Trist att träningen ska ta sån energi... meningen är väl att Du ska må bättre.
Många minusgrader och kyligt, men det sägs det ska bli varmare under helgen.

Har Tim kunnat hjälpa Dig?

kram

#4 / / Matilda Berlin:

Blev också galen på alla mail först, men har istället sett det som ett perfekt tillfälle att avfölja alla nyhetsbrev man ändå inte bryr sig om =) Stor kram finaste du <33

#5 / / Jenniey Love:

Har också blivit galen på alla 30 mejl och sms om blackfriday man fått senaste veckan. Jag köper sällan spontan köp utan tänker alltid igenom mina köp väl så denna dag är som vilken dag som helst för mig. kramiz<3

#6 / / Petra Olsson:

ja som det piper i telefonen,ska faktiskt inte köpa ngt alls bara för det:) tycker det är lite väl hysteriskt o onödigt fynda kan man göra ändå,kramar

#7 / / enna:

Hoppas du får en fin fredag :)

#8 / / Wifeey:

Dagarna går för fort haha
Hoppas ni får de mys ikväll :D

#9 / / Pauline:

ja nu börjar de bli kallt..