18.11.11. - Farsdag - Vårdag

 
 
 
Hi guys!
Men hej mina fina!
gulligt av er att kika in idag igen .. blir så glad !! 
 
♥  ♥  Till mina skatters fina pappa,
den finaste pappan jag kunde valt till mina små, vi älskar dig och är så tacksamma för att just du är vår pappa i huset!    ♥  ♥
 
Har ni firat någon pappa idag?
Gissar att vi är fler som har fokus på våra pappor idag!
För Pappans dagen som Felicia sa när hon va liten plutta  
Skatterna har firat sin pappa hemma idag med teckningar och saker
  
 
Det är  k l a r t att man ska fira världens bästa pappa
 
 
 
 
 
Ett litet tips oxå då ... 
Dessa underbara granar Älskar dom !! L O V E   I T !! 
 ♥ ♥
 
 
 
 
Älskade lilla PAPPA va jag önskar du va här .
Kramar & massa Kärlek till dej på fars dag 💙💙💙😍

#farsdag #kärlek #saknad #fuckcancer #pappasdag#pappa
 
Det är sådana Här dagar som det gör så Extra  ont   Saknaden 
 
 ♥ ♥ 
 
 
F.Ö.R.L.O.V.N.I.N.G.S.D.A.G ..
med den Bästa som finns ♥ ♥ idag har vi 19- årig förlovningsdag   maken och ja   ❤️️❤️️❤️️
Ja firat så mycket det har vi ju inte då idag men mera kommer och ja vi är kära ändå 
KÄRLEK 
❤️️❤️️ ÄKTA KÄRLEK är det ❤️️❤️️
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vilken mysig dag ni hade och stort grattis till eran förlovningsdag! <3 Kramis

#2 / / åsa/nalta norrland:

<3

Svar: <3 <3
Ullie Webersköld

#3 / / Eva :

Åhh va mysigt du verkar ha de 😍. Vilka snygga lyktor du har- vart ifrån kommer dom?? Ha de bäst vännen.kram

Svar: menar du dem på fot så är det which älskar dom ha det gott o natti i ses i morg
Ullie Webersköld

#4 / / Matilda Berlin:

Men alltså åh! Så himla mycket kärlek! Underbart!! <33

#5 / / åsa/nalta norrland:

https://naltax2.blogspot.com

Jag har skickat inbjudan till min blogg naltanorrland.blogspot.com till den mejl Du uppgav.

kram

#6 / / åsa/nalta norrland:

29 oktober skickade jag en inbjudan hit weberskold@gmail.com
idag har jag gjort samma lika...
kram

#7 / / Veiken:

Pappadagen - vilket fint ord! Låter så mysigt. Grattis till er båda på förlovningsdagen! <3 Kram

#8 / / Linda:

Vi firar inte direkt men vi grattar åtminstone.
Svar: Ja det var en härlig upplevelse, man borde gå på mer sådant.

#9 / / MALIN:

Skickar massor med kärlek och kramar! Kram

#10 / / åsa/nalta norrland:

Har nu skickat ny inbjudan.

Svar: det är så kontigt vet inte om du sett men inget finn på min mail så undrar om det är fel .adress bara må bokstäver ullie.weberskold@gmail.com :D <3
Ullie Webersköld

#11 / / Pauline Hurtig:

så fina ljusgranar :)

#12 / / Petra Olsson:

Grattis till förlovningsdagen, saknar min pappa också även om han aldrig fanns där men en pappa e alltid en pappa, kramar

#13 / / elin:

Grattis på förlovningsdagen<3