Östermalm, Stockholm

 
 
Längesen det va fin Inspiration jag visade er så nu tänkte jag det va dax. 
 
Vindslägenheter med synliga takbjälkar är ju något alldeles extra och den här  så himla fin
Bara det att prislappen kanske inte passar de flesta utav oss 
Utropspris? 19 500 000
 Östermalm, Stockholm
He he 
 
Men så fin Eller vad säger ni ??  
 
 
 
 
 
 
 
 
HÄR  finner man alltid bra inspiration ochHemnet som jag hittade denna 
 
 
Publicerat i Allmänt / inspiration
Taggar: inspiration / inspo / lägenheter
#1 / / Petra Olsson:

Så jädrans snygg lgh,helt i min stil och den stoora spegeln asså jag smäller av så fint.kram

#2 / / npfmorsan:

Hehe jo men visst, dem pengarna har man ju i bakfickan..har inte du??? 😂😂😂
Ljus och fin lgh iaf 👍

#3 / / Matilda Berlin:

Men alltså WOOOW! Tänk om man hade dom pengarna... Haha! Kram finaste <3

#4 / / Islycka:

oj vilken lägenhet :O