Men alltså Huur goa är inte ni ??

 
Trodelidoooo fina ni! 
 
 Älskar dessa långa lata dagar och kvällar! 
 
En lat dag med inte så mycket på schemat 
Vi har varit på kyrkogårdarna för att kolla allt lite som vi brukar och fixar lite 
Sen har losan haft träning idag oxå Det är väl det på schemat idag 
 
Det har verkligen varit regnets dag i dag här 
De har vräkt likt åsk regn men åskan har vi sluppit som tur e 
 
 
Tusen miljoner T.A.C.K. för all fantastisk feedback ni ger mig! Love you! 
Blir så himla glad utav allt ert pepp  
Alltså när man är nere och tycker det är jobbigt med det mesta men fixar på --- så finns ni där och peppar mitt i mitt gnäll . Jag tycker jag inte får till nåt här hemma och ni bara öser över mej era fina kommentarer
= L. O. V. E. 
 
 
 
Kort inlägg här idag och hälsa på hos er och skriver gör jag sen tyvärr  detta  tarpå krafterna och lipigheten är här så nä blir i morgon 
MEN TAck igen gulle ni .. jag tycker ändå inte fortfarande he he men ja Tack ändå 
 
Hörs senare finare ni. Puss
 
#1 / / Petra Olsson:

Så superfint fixat verkligen ,här har det varken regnat eller åskat vi har haft en 26 grader o sol.kramar o ha en fin söndag

#2 / / Ama de casa:

Det är alltid trevligt att bli peppad :-)
Ha en fin söndag!

#3 / / Maria at Inredningsvis:

Jättefin inredning :)

Ha en fin Söndag med mycket sol:) LOVE Maria

#4 / / Linnea Kinis:

härligt med lite lata dagar :)

#5 / / Matilda Berlin:

Som sagt - sååå himla fint du har det!! <3

#6 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så skönt med fin feedback :)

#7 / / My Nordqvist:

Tråkigt med regn men ni verkar haft en bra dag ändå:D

#8 / / My Nordqvist:

Tråkigt med regn men ni verkar haft en bra dag ändå:D

#9 / / Sussi:

Nåt du är bra på så är det inredning. Så mycket fina saker och du har ett öga för vad som passar ihop.
Trist med regn. Vi skulle behöva lite utav den varan. Senaste veckan har varit bara solsken. Vattentunnan är tom, den behöver fyllas på så man kan vattna blommorna ;) Kram

#10 / / Sussi:

Förresten.. Vad tråkigt att någon verkar ha snott ditt hjärta. Tänk att man inte kan få ha något i fred :(
Kram

#11 / / Johanna Utterberg:

Så fina bilder du bjuder på från ditt hem! :) Kram