Man Får passa upp

 
Hipp hipp hurraaaa för alla fina, duktiga, snälla, tålmodiga, starka och underbara mammor idag! Att bli mamma är det bästa jag någonsin fått uppleva och det blev den viktigaste rollen i mitt liv. 
 
 
En mysig morsdag middag har åtnjutits här idag på baksidan så härligt 
 
Till att börja med – grattis alla fina mammor! Tänk vad himla bra ni (vi:) är och huuuurra för oss! Vi mammor bär och föder (eller adopterar) och matar och vyssjar och tröstar och uppfostrar och älskar och finns där för våra små alla dagar året runt. Yes, visst ska vi firas en dag som denna: Eller va säger ni ? 
 
Har ni firat något?
Egentligen tycker väl ja att denna dagen är mest för affärer och så men ja.. ändå tycker ja nog att vi mammor är så bra fniss    Fira lite ska vi såklart ändå 
 De sötaste små kort med mammakärlekshälsningar och M.o.r.s.d.a.g.s. blomster sånt hör ju till 
Att firas utav  allra sötaste raraste sättet av min egna älskade skatter! 
 
 
 
Felicias fina teckning till sin mami idag 
 
 
 
Japp såhär ser "läge" ut här idag så ont och vila hela dagen 
Och ja det är ju inte bara idag utan Alltid nu så passar de upp på mami som ligger där och gnäller om allt 
Man FÅR passas upp nu säger losan .. gulliga unge  ❤️
 
 
 
 
Nu hoppas jag att ni  fantastiska mammor där ute  haft en underbar dag fylld av lyckliga stunder! Och det önskar jag så klart alla er andra också!!!
 
Är så tacksam över att vara mamma till världens finaste skatter ❤️
 
Vi ses snart igen raringar!
 
 
All kärlek ❤️
 
 
#1 / / Netti Starby:

Åh vad mysigt ni hade det och ha en fin dag! <3 Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Huvva så ont Ditt ben ser ut *kramar om* jag hoppas det snart börjar kännas bättre.
Mors dag är väl mest en dag för affärsidkare, men visst är det härligt att bli firad.
kram

#3 / / Petra Olsson:

Ja det är verkligen underbart att vara mamma,bästa rollen någonsin man kan ha,även om de blir extremt besvärliga när de blir större haha, kramar

#4 / / Johanna:

inte firat så mycket, jag åkte iväg själv till ikea för shoppa haha.. men fick lite pengar så jag kan köpa mig en present :)

#5 / / Ellen Gräntz:

Mammor är det bästa vi har!

#6 / / Linnea Kinis:

grattis alla mammor på morsdag!
aj det där såg blått och ont ut :/

#7 / / Linda :

Aj men jäklar asså för foten! Du verkar ha haft en fin morsdag. Vi firar inte det så mycket men fick en ny bikini i present inför vår resa nu.
Svar: Nä hihi jag drog mig allt för att doppa mig även att det var långgrunt men kunde Alfred så kunde jag, kunde ju inte vara sämre än han. Ja gud man måste ha fyllt 7 för att börja köra och det gjorde han i mars, så detta var TOTAL lycka!

#8 / / NICOLE:

Så fint, tur vi har våra fina mammor :) Ajaj med foten dock :(

#9 / / Louise:

Ajdå stackare! Vilken fin teckning! :D

#10 / / Miss Jennifer:

Så fin du är vännen :D Och jätte fin teckning :D

#11 / / Pauline Hurtig:

så söt och fin teckning :D