Har redan panik

 
 
Hej heeeej...
Hoppas ni har haft  en  mysig dag!
Denna SOL dennaVÄRME ..- Behöver nog inte säga mer  LOVE IT !!
 
Tack som alltid för era fina kommentarer Gulle Er 
Jag blir så glad och man känner sej inte ensam i allt som kan tyckas ibland man babblar och gnäller en massa så blir strunt till slut  Tur ni står ut me mej 
 
 
När man kommer  ut , parasollet är uppfällt å skatterna hänger ute i  studsmattan eller på gräset  efter skolan  med lite kallt gott att dricka å bara njuter av sommarvärmen - sååå fantastiskt!! 
Tacksam ändå att vi flyttade hit. Har vår egna platser ute och kan sitta i solen och bara njuta sååå härligt!!
Våra finingar som njuter av sommarvärmen…
 
Det är väldigt varmt för en del som pustar och flyttar sej överallt för att hitta en sval plats 
Lilla gos stella 
 
 
Japp Åsa här är ju mina flamingos ha ha ingen annan har kommit hit ännu 
 
 
 
 
Nu ska jag snart lägga mej igen Har redan panik innan jag ens kommit till sängen .... 
så jobbigt det här är 
 
Inatt somnade jag i morse och sen då jag väl somnat sov ja typ 5 timmar och halva dagen va borta .. 
Alltså jag fattar  inte vart myrkrypet kom i från... tabletter? 
I dag är halsbrännan bättre ALLTID nåt  tjohoo 
 
Ja vi får väl andas och försöka se om John blund hade tänkt sej en date idag ... vem vet .. 
 
Imorgon kör vi Torsdag å full fart igen! 
Tjingeling så länge! 
ALL   KÄRLEK 
 
 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: baksidan / flamingos / maj / njuta / sola / sommar / uteplats
#1 / / ramona:

God morgon :) Vilken värme, jag njuter men Kajsa tycker inte lika mycket om det. Älskar att barnen kastar sig på studsmattan och springer i vattenspridaren när dom kommer hem. Längtar efter sommarlov nu. När börjar dina barn sommarlovet? Kram vännen och ta hand om dig

#2 / / Netti Starby:

Vad jobbigt att du har myrkrypningar och absolut kan tabletterna ge sådana biverkningar. Hoppas att du har kunnat sova inatt och ha en fin dag! <3 Kramis

#3 / / åsa i åsele:

svar Nix jag ringer icke läkare... jag avvaktar till måndag.

Flamingos/fåglar är ju tydligen årets sommarfluga så Du borde finna en uppsjö i butik nära Dig... skicka ut Stefan på flamingojakt :D

Myrkryp och stickningar/domningar i benen är ju för jäkligt jobbigt och svårt att slappna av å sova då det kryper i bena... om det är biverkan från medicinering borde Du hitta det på pappret som medföljer tabletterna eller gå in på Fass.
Annars kan Du testa med lite Himalaya salt, det kan vara saltbrist i värmen som ger myrkryp och just Himalaya salt kan hjälpa. Jag tar lite ihop med t ex tomat på förmiddagen och jag tycker mina ben är bättre,

kram

#4 / / Petra Olsson:

Myrkrypet ? kan det vara brist på ngt? magnesium brukar hjälpa, kramar o så härligt ute nu.

#5 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så jobbigt med denna panik :/

#6 / / Biggeros:

Jobbigt att inte få sova en hel natt.
Annars har ni en riktigt god och fin värme i Sverige. Inte alls tokigt även om somliga tycker det är kattastrofalt varmt!! Kram

#7 / / sarah :

jo det har varit en bra dag =) sj da

#8 / / Linnea Kinis:

åh älskar detta väder! får hoppas det är bra under semestern också.

#9 / / NICOLE:

Helt fantastiskt väder :D hoppas det håller i sig!

#10 / / Linda :

Ja så underbart med vädret verkligen!
Svar: Hihi, ja jättebra! ush förstår dig verkligen. Hoppas det snart blir bättre.

VIsst är vädret ljuvligt men känner också att lite regn typ en hel natt skulle inte skada nu. Det är så mycket pollen och sedan dör all grönska ut av törst :(

#12 / / Pauline Hurtig:

ja så härlig sommar vi har :D