Avundsjuka och uteplatsfix

 
 
Idag blev det lite Uteplatsfix 
Är ju lite rädd att jag inte hinner fixa så blir väl mest nu at köpa lite blommor oxå så får det vara såhär så länge  
 
 
Avundsjuka ja .... 
 jodu jag tror att det är jag själv som håller på 
Mitt självförtroende har väl knäckts typ utav allt och jag blir så där .. inget duger.. 
Man kikar in på alla andras bloggar   ( sånt kan bli farligt jag vet  ) 
Men man jämför och tycker liksom att Alla har finare och bättre och mysigare... 
Fånigt jag vet men ja hemma får man liksom inte till det ??!!! 
Avundsjuka till andras är Inte bra 
 
 
 
 
Såhär ses det hela framsidan hos oss på uteplatsen där 
 
 
Japp nog me gnällande här idag så nu slipper ni mej 
 
Tack att ni är här och Tack att ni kikar in trots allt 
❤️
 
Kramar & Kärlek!
 
 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: framsidan / ute / utemöbler / uteplats
#1 / / Ama de casa:

Du som har så himla fint har då alls ingen anledning att vara avis på andra :-)
Ha en fin lördag!

#2 / / Netti Starby:

Du har det verkligen superfint och jag kan erkänna att jag är avis på dig! :-D Kramis

#3 / / åsa i åsele:

Fint, välkomnande och mysigt på uteplatserna, jag gillar speciellt bilden där det lyser fint i Dina fönster.
Du har vitt, fräscht och snyggt hemma, välstädat och undanplockat och trivsamt.
Du behöver inte vara avundsjuk på nån, Du är duktig på inredning.

kram

#4 / / emma:

vilka hälriga växter, hur trivs paraplyaralian utomhus? :)

#5 / / sarah:

aaa jag är närvös en fy min asberger är jobbig =/ men ska gå bra men fina bilder och saker ni har och fint ute plats

#6 / / Pauline Hurtig:

du har det ju sååå fint!

#7 / / Karin B:

Kanonfint ju!

#8 / / Karin B:

Kanonfint ju!

#9 / / Matilda Berlin:

Vet känslan, men du ska VERKLIGEN inte känna så! Du har det fantastiskt fint vännen! ÄLSKAR verkligen ditt hem <33

#10 / / Matilda Berlin:

Vet känslan, men du ska VERKLIGEN inte känna så! Du har det fantastiskt fint vännen! ÄLSKAR verkligen ditt hem <33

#11 / / MADDISENJ.SE:

Men du som har det så himla fint hemma!!

#12 / / NICOLE:

Men va! Du som har det såå fint hemma<3 så fint på varje bild ju, ditt hem ska du vara stolt över! Kramis