Vi ses i Nangijala

 
R.I,P - Vila i Frid 
Sov i ro 
 
Ibland liksom hejdar sej tiden ett slag 
Och någonting alldeles oväntat sker 
Världen förändrar sej var dag 
Men i bland blir den aldrig densamma mer 
 
Idag somnade du in Älskade SVÄRMOR 
Vi kommer sakna dej så . 
 
vi ses i  Nangijala
 
 
Publicerat i Allmänt / sorg
Taggar: sorg / sorgarbete
#1 / / MALIN:

Jag beklagar sorgen fina du! Kram

#2 / / Ama de casa:

Men så tråkigt - beklagar sorgen!
Kram

#3 / / åsa i åsele:

Beklagar, är så ledsen för Er skull, vet ju vad Din älskade svärmor betyder för Dig <3
kram

#4 / / Eva`s blogg:

Åh va trist att läsa, jag beklagar sorgen o skickar en varm kram <3

#5 / / Julia:

Åh massor av kramar!!!

#6 / / Netti Starby:

Beklagar sorgen och många styrkekramar! <3

#7 / / Linda :

Beklagar sorgen! Kram

#8 / / My:

Åh kram <3

#9 / / Pauline Hurtig:

beklagar <3

#10 / / Ellen Gräntz:

Åh. Mycket sorg för er nu. Kram! <3

#11 / / Louise:

Så fint beklagar! <3

#12 / / JoJo:

jag beklagar verkligen sorgen!! :( kramar <3

#13 / / Karin B:

Jag beklagar sorgen!

#14 / / Sussi:

Vad tråkigt. Beklagar sorgen. Kram

#15 / / NICOLE:

kram <3

#16 / / sarah:

aaa det är det =)

#17 / / Miss Jennifer:

Beklagar sorgen <3 Stoooor kram

#18 / / cecilia:

Beklagar :( Massa kramar<33

#19 / / Sandra:

Så ledsen man blir att höra detta :( så hemskt, jag beklagar verkligen sorgen, och hon vakar över er nu <3 och är en ängel! Styrkekramar <3