Sjukstuga är det här

 
Mysigt ställe ... Ja i varjfall på sommaren 
Idag hade inte solen hittat dit och det va snöigt , disigt och ruggit 
 
Ville ändå försöka gå neråt vattnet och mysa... ja va inte så värst mysigt idag Brrr
 
Sjukstuga ja . Denna förkylning accelererar Ja skulle inte sagt jag klarar mej för nu övergick halsontet i influensa liknade . fryser och nyser i ett här , hostar , snörvlar i ett och nyser igen .. SUCK 
 
 
 
 
 
Ett litet besök i denna stad  ( Hjo ) va över på en kort tid Inget att ha direkt idag 
 
När vi kom närmre hemåt. DÅ kom solen igen 
Klarblå himmel och solen 
 
 
 

Önskar dig bästa fredagsmyset!!  

Kramar & Kärlek!

 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Lena:

Visst är det märkligt att gå på ställen man besöker o älskar på sommaren? Tänker på Borgholm när man åkte dit på vintern och allt var dött, affärrerna var stängda Men jag älskar mitt Öland året om! (halva släkten kommer därifrån) Bra att du kommer ut när du är nedstämd. När jag var det så sa läkaren att jag måste ut minst en kvart varje dag o gå. Bra för själen med natur o luft. Hoppas att du läker o sorg kommer o går hela tiden. Sakta blir det bättre. Skönt att våren är på g iallafall. Varm kram från mig, Lena

Svar: Tack snälla Lena det är massa som är jobbigt just nu så Tack att du håller mej uppe det behöver jag verkligen nu . min svärmor är döende nu oxå så knäna som värker så ja gud ja det är konstigt men ändå gillar man det trots det är öde.. men ditt känns ju lite extra förstår ja .med släkt o så Stor kram goa Lena Tack för du kikar in <3
Ullie Webersköld

#2 / / Netti Starby:

Nej vad tråkigt och krya på dig! <3 Kramis

#3 / / åsa i åsele:

Kram... tänker på Dig <3

#4 / / sarah:

aj da vad tråkigt jag fick plat med min puff är hemma

#5 / / Eva`s blogg:

ja det ser jätte fint ut men på sommaren är allt bättre :) hoppas du mår lite bättre o fredag är det juuuu kramis

#6 / / Anita:

Kan tänka mig att det är mysigt där på sommaren :D kram

#7 / / Ama de casa:

Hoppas du kryar på dig nu då!

Mycket nu, samma här William är sjuk. Känner av öronen och halsen själv.

#9 / / My:

Krya på dig!!

#10 / / Johanna Utterberg:

Huh, krya på dig vännen!! Kram

#11 / / Louise:

Krya på dig ! :)

#12 / / cecilia:

Krya på dig!! <33

#13 / / Julia:

Krya på dig!!!

#14 / / Miss Jennifer:

Åh men krya vännen!

#15 / / Petra Olsson:

Ser mysigt ut och det är så skönt att komma ut på promenad och rensa tankar men det är såklart mer mysigt under sommartid 💕kram fina vän

#16 / / NICOLE:

Så fint på sommaren kan jag tänka :) Hoppas sjukdomarna försvinner nu!

#17 / / Linnea Kinis:

jobbigt med sjukstuga!

#18 / / Sussi:

Vad tråkigt att du känner sig sämre igen. Hoppas det går över snart. Krya på dig Kram

#19 / / Annelie:

Njää,, dessa bilderna lockade ingenting nu *brr*, men fina är det ju ändå ;-)

Krya på dig ordentligt nu vännen, är det inte så är det fasingen mig det andra, visst äré så..??

Ha nu en så bra lördag som du kan ha det... // Kramar om <3 Annelie

#20 / / Pauline Hurtig:

ser ut som en jättefin sommarplats! Krya på dig :)

#21 / / MADDISENJ.SE:

Usch och fy krya på dig! Vi kör också sjukstugan denna helg, minstingen vaknade upp och kräktes tidigt i morse :(

#22 / / Linda:

Krya på dig! Nu får våren faktiskt komma tycker jag!
Svar: Ja det blev liksom klockrent mellan mig & Katja! Likasinnade och drivna båda två.
Ja så himla synd att du bor så långt bort.

#23 / / Denise:

Åh vad jobbigt.. krya på dig!

#24 / / Linnea Kinis:

hoppas ni får sol strax! här är det sol hela dagen idag, så skönt :)