Otroligt ledsen & Rocka sockorna

 
Verkligen inget lyckat besök hos doktorn idag 
 
Att det alltid ska vara så ledsamt Aldrig går åt vårt håll ... 
 
 
 
 
Tusen TACK alla ni som tänkte på mej idag när läkartiden va men 
 som sagt ingen vetig doktor han svammlade och tyckte .. Hittar du på om din värk ? Tror du inte att du inbillar dej värken då ?? I över 2 år då  skulle jag "lurats" ? För vilket syfte? Att få ont i resten utav kroppen pga överbelastning ?? Jag som inte ens kan gå längre =( 
 
Alltså guuuud Va skulle ja där och göra .. Typ lipat hela efermiddagen men det hjälper ju knappast inte 
Vi har ringt till min förre läkare o beställt tid och rådfråga INGEN vet vad som händer nu . 3 olika läkare 3 olika utlåtande Vilket ska det va????? 
 
 
 
 
Igår va det ju  vårdagjämning  vilket betyder att dygnet nu blir ljusare än mörkare, LOVE it!
Fast just nu kanske det är svårt att tro  men ..It makes me very, very HAPPY!!! 
 
Japp Rockat Sockorna har vi minsann gjort idag oxå 
 
 
Rocka sockorna är en del av Down syndromföreninngars arbete att lyfta o inkludera personer med Down syndrom - världen över
 
 
Nä hörrni nu snöar det här igen ....Snälla SLUTA  nu räcker det me snö 
 
Tack att ni kikar in sov så  gott när det är dax 
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / ramona:

Jag blir så sur när jag hör vad läkaren sagt :( Hur kan dom sitta och göra så?
Förstår du känner dig ledsen när allt går emot dig, det kommer ju vända förstås även om det känns mörkt just nu. Jag hoppas det vänder snart vännen så du kan få vara glad och må bättre <3 Kramen

#2 / / Annelie:

Rocka sockorna "brydde" jag mig inte om igår, då jag var barfota hela dagen / kvällen lång.

Men, va FAN.... är det för läkare som ens sitter på sitt arsle och SÄGER detta till dig...??!! *arg som ett bi*
Gumman, dra in patientnämnden nu och be om HJÄLP där.... GÖR DET, snälla så du får RÄTT hjälp, så du slipper att komma till dessa IQ-befriade läkare.

Tänker på dig och du VET, jag finns ett telefonsamtal bort, om du vill ringa och tjöta en dag.... // Varma Kramar Annelie <3

#3 / / Netti Starby:

Nej fy vilken dum läkare och han borde inte vara läkare. Hoppas att du får tag på en vettig läkare istället och många Kramisar från mig! <3

#4 / / Julia:

Massor med kramar till dig!

#5 / / åsa i åsele:

Ta med Dig Stefan nästa gång Du ska till läkare så Du har stöd och nån som både kan prata och lyssna, kan faktiskt hjälpa om Din man berättar om hur Du mår, att Du har ont och knappt kan gå.
Förhoppningsvis kan Din tidigare läkare hjälpa Dig.
Det är icke klokt att det kan gå till på detta vis, att skylla Din värk på "hitta på" låter helt jäkla galet.
kram

#6 / / Linnea Kinis:

men gud vad hemskt att han står och säger att du hittar på din värk!!

Tyvärr mer regel än undantag när någon är sjukskriven länge :(. Man blir misstrodd helt enkelt.

#8 / / Ama de casa:

Men vad jobbigt med dom olika beskeden och framförallt att inte bli trodd! Hoppas det ordnar sig till det bästa.

#9 / / Eva`s blogg:

va säger du?? hur fasiken kan han ens säga så?? jag hade gått vidare till högre chef så kan han inte säga alltså ...stor varm kram

#10 / / Freja:

Usch, så ska du inte behöva känna :(
kramar!

#11 / / Linda:

Men åh dumma doktorn :/
Svar: Tack snälla. Ja vi är så nöjda och det är som dina barn säger coolt. Blir nog mycket filmsnuttar i sommar!

#12 / / Miss Jennifer Queen:

Jag rockade också :D

#13 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Nej vad tråkigt att det inte gick bra :/ Blir så trött på såna läkare... Kram!

#14 / / Louise:

Så tråkigt att läkare nästan aldrig lyssnar :/ kram

#15 / / Maria at Inredningsvis:

Läkare är fullkomligt inkompetenta när det kommer till kroniska sjukdomar då det inte finns nåt att gå på som blodprov osv Jag har vart svårt sjuk men gick till MASSOR av alternativa terapeuter gick igenom massa detox och kurer och nu är jag nästan helt frisk Man måste bli sin egen läkare och ta saken i egna händer det tipsar jag om OCH inte duka under för martyrrollen för då är det dömt från början.

Jag önskar en kanon helg:) LOVE Maria på Inredningsvis

#16 / / Pauline Hurtig:

så bra att rocka sockarna :D

#17 / / npfmorsan:

Jag rockade inga sockor igår, jag gör det typ varje dag istället😉 alla har rätt att vara annorlunda, men i den värld vi lever i ska alla passa in i samma mall tyvärr! 😐
Detta kapitel med läkare, jag lider med dig för jag har samma problem. Tror dem ärligt att vi tycker det är kul att vara sjuka?? Vrf blir vi aldrig betrodda?! Stor kram ❤

Svar: Alltså man känner typ hjärtat brista liksom när det är som om man inte är betrodd ..nej annars kan du få fortsätta leva me detta hela livet var dag?? Tack för kramen den behöver ja <3
Ullie Webersköld

#18 / / Ellen Gräntz:

Så fint att ni rockade sockorna! Jag glömde det tyvärr.