Nä man måste inget

 
 
 
Hej du fina!!
 
 
Tänk redan fredag och helg imorgon.
 
Hej min vän. Har du  haft en bra dag. ?
Här en värk dag så nä inget speciellt kul . Vaknade dessutom med migrän men va tidiga morgon så blev tablett och sov några timmar till sen gick det rätt ok även ifall man känner det sitter där suck 
 
Varit en sväng hos min Mia och sen hemma fix så en rätt så lugn dag här idag då när orken är sådär 
Men nä jag säger som alltid just nu jag måste INTE  fixa en massa ...Man Måste Inget 
 
Nä nu va gnäll svammlet slut för i dag här och jag  ska försöka sova något  
Önskar dig en Godnattsömn när det är dax 
På återseende imorgon igen erasötnötter!
 
Godnatt fina ni! ❤️ 
Kramar & Kärlek & lyckliga stunder!  
 
 
#1 / / Annelie:

God Morgon fina du....
Ha nu en helt underbar fredag och sköt om dig gumms.

Varma Kramar Annelie

#2 / / Netti Starby:

Helt rätt att du avstår från alla måsten och fortsätt att ta hand om dig! <3 Kramis

#3 / / ramona:

God morgon vännen <3 Nej vet du vad, man måste faktiskt ingenting. Det har du rätt i. Ta hand om dig istället och var snäll mot dig själv :) Hoppas solen kommer till dig idag. Kramen

#4 / / åsa i åsele:

Det finns bara två saker vi aldrig kan komma från, två måsten... det ena är att andas å det andra är att vi alla dör,
vet faktiskt inte om det är positivt eller negativt ,-) beror nog på dagsformen och måendet.

Livet är varken enkelt eller rättvist.

Hur är det med Din svärmor, hur ser prognosen ut, vet att hon betyder mycket för Er <3

KRAM, kram

svar Du kan icke skriva fel, skriv som Du känner och tycker, jag tycker om Dig för den Du är <3

#5 / / Dixi Wonderland:

Hoppas att du får en fin helg :)

#6 / / Linnea Kinis:

åh du har så fint hemma hos dig!

#7 / / Johanna Utterberg:

Du har det så fint och helt rätt, man måste ingenting :) Kram

#8 / / My:

Usch för migrän :(

#9 / / sarah:

jo det är bätre nu =)

#10 / / cecilia:

Usch jag hatar migrän :((( <3

#11 / / Jenny :

Usch din dumma migrän är ju inget man vill ha
Hoppas ni får en mysig kväll kramiz 💝

Svar: Åhh hej vännen nä ja hatar jäkla pms migrän skit bläää . inget skoj men blev lite bättre idag faktiskt kramiz till dej o de dina oxå vi hörs då puss <3 <3
Ullie Webersköld

#12 / / Amanda CL:

hoppas det känns bättre imorrn!

#13 / / Biggeros:

Man måste inte alltid göra något. Se på mig när jag bor på hotell. Idag har jag bara vilat och försökt att kurera mig själv. Det är viktigt det med. Tänk vad vårligt det ser ut med vårlökar i hemmet. Om inte våren sätter fart ute så får man själv skynda in våren=) kram

#14 / / NICOLE:

Så fint :) Och nej det är så sant. Kram

#15 / / Eva`s blogg:

Bamse stor kram till finaste gumman <3

#16 / / Pauline Hurtig:

helt rätt, man måste aldrig göra något,.

#17 / / Petra Olsson:

Helt rätt ✨hoppas du haft en bra dag vännen kram

#18 / / Miss Jennifer:

Helt rätt vännen. Hoppas ni får en bra helg :)

#19 / / Linda:

Helt rätt, det msåte man faktiskt inte.
Svar: Åh ja Dubai skall bli underbart! Åh ja ush så surt med ditt knä men hoppas det blir bättre efter op då. Ja, haha galet vad man kan ta betalt asså.

#20 / / MALIN:

Ni har det så himla fint! Kram

#21 / / Anna:

Men åh ett sån ljust och fint rum! Jättefint med vårlökar inne! Helt i min smak!