Med Kärlek & kramar

 
 
Tack för att ni är så fina och fortsätter att kika in här trots att jag typ är en gnäll blogg just nu... sämst känns det som . Man ska .försöka ta sig framåt och få dagarna att gå
 
. Det är en fruktansvärt svår/ jobbig  tid nu 
Jag vet det är många utav er som varit med om samma och tack för all er kärlek var dag. Jag förstår ju precis er känsla när ni mist en förälder eller en nära anhörig  o alla ni  "andra goa"  som peppar var dag ♡
Man saknar dem sååå var dag 
Pappa   ♡ Svärmor ♡ 
 
 Miljoner TACK för all  Kärlek och omtanke ni ger  alla ni ..Blir så glad utav era fina kommentarer både här och på instagram      LOVE YA !! 
 
Nu ska jag krypa ner i kojs som  mina älsklingar. Natti natti på er 
 
 
 
En KRAM är en underbar gåva Den passa Alla 
Den kan lätt skickas vidare  såhär kommer PÅSKKRAMEN från mej till dej 
Ha en härlig Långfredag hörrni 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / ramona:

God morgon fina :) Jag hoppas du får en fin påsk och att ni får njuta av lite ledig tillsammans du och dina fina <3 påsk kram kommer till dig <3

#2 / / Julia:

Kramar!

#3 / / Netti Starby:

Självklart ska du skriva om hur du känner och många styrkekramar från mig! <3

#4 / / My:

<3 <3 <3

#5 / / Jenny :

Ja hemskt jobbigt förer .man får kämpa se fram och om ett tag även ifall man inte förstår nu känns saknade lite bättre och minnena har vi alltid kvar . Kram till dej

Svar: Nej men ugd får tårar åhh goa du va gullig du är. ja just nu finns ingen mening o allt är jobbigt och svart men vi kämpar på såklart stor påsk kram till dej me pussar
Ullie Webersköld

#6 / / MALIN:

Skickar massor med styrkekramar <3

#7 / / NICOLE:

Ja en jobbig tid för er nu .. stor kram

#8 / / Louise:

Usch då fina du kämpa på! <3

#9 / / Linnea Kinis:

kram!

#10 / / npfmorsan:

Man kan inte alltid vara på topp och vara strålande glad..så tycker inte alls du gnäller då det är så här du känner. Nu känner jag dig inte så bra, men kikar in ibland ☺ Om det är så att du förlorat nån när o kär så skickar jag styrkekramar till dig och hoppas du får en glad påsk med din familj..kramar ❤🐥🐣

Svar: åhh nej allt försvann det jag skrev . Tack för du kikar in nyfiken på vem du va me så fin titel =) jodå min pappa gick bort i cancer i feb och sen min svärmor fort i mars så nej värk med knä o kropp så pest o pina inte så skoj o kika in då brukar ja säga men vi kämpar på . Önskar detsamma till dej o de dina kramar ❤
Ullie Webersköld

#11 / / Pauline Hurtig:

förstår verkligen att de är en jobbig tid för dig, heeelt okej att "gnälla"