Keep focus on happiness!!

 
Pics från casa Weberskolds   place 
Lite bilder i från senaste tiden va dethär 
 
Randoms igen då ....
Tjolahopp  å tjoolaaheeeej..!
God kväll min vän. Hoppas du har härliga dagar och mår bra.
Tyvärr mina fina har ja inte haft någon ork till annat än dessa bilder idag 
Ont ont överallt inte bara knä och rygg utan hela kroppen Värktabletter hjälper inte och
inte att vila heller så här sitter jag och gnäller 
 
Tack snälla ni om bilden i förra inlägget. DET brödet finns ju recept på bland kategorin RECEPT 
Så kika  in 
 
Har en liten nattgäst här idag ( skatternas syssling )  Nu har de nog slutat busa där nere och somnat 
Båda mina två va väldigt  sömniga idag och Ebba har ju varit förkyld och inte på topp men nu så är det tyst 
spännande med lite övernattning 
Tack fina 'Anna för mysfika och tjat   ❤️
 
 
Läggdax va det här... 
På återseende mina fina  så hörs vi imorgon igen hoppas jag!
Hoppas på en inte lika gråtig ullie  som idag Ny dag i morgon 
Keep focus on happiness!! 
 
Kramar & Kärlek!
 
 
#1 / / ramona:

God morgon :)
Jag hoppas du känner dig bättre idag vännen <3 En del dagar är okej och en del mår man skit. Så är det.
Kramar från mig <3

#2 / / Eva`s blogg:

Hoppas natten varit bra å att du får en fin lördag min vän stor bamse kram

#3 / / Ama de casa:

Hoppas du får en fin lördag! :-)

#4 / / Wanderlust by Jona:

Så himla fint inrett! Håller tummarna för att värken släpper snart!

#5 / / NICOLE:

Så kul med lite besök :) Hoppas ni har en fin helg, trots värk och allt :(