Jo men jag överlevde ju

 
Äntligen är det över .. 
Jodå jag överlevde .. Den va väldigt fin cermoni men så offatbart att det är min Älskade PAPPA som skulle vara där i ..... 
 
Det va så fint med alla som kom dit och tog avsked 
 
En fin begravning som handlar om ett liv som levts . Prästen talade så fint han är bra 
Ett ljust och fint minne att bevara 
Som blir värdefullt att bevara då livet nu går vidare 
 
#1 / / Eva`s blogg:

Ja gumman, nu kan man bearbeta sorgen på ett annat sätt, det kommer att lägga sig, sakta sakta ..så ta hand om dig på bästa sätt stor kram

Stor kram fina du <3

#3 / / MALIN:

Jag beklagar sorgen fina du. Massa kramar <3 Kram

#4 / / Pauline Hurtig:

vad skönt att de var fint!

Jag förstår verkligen känslan, när min pappas begravning var så svimmade jag för att de blev för mycket när vi var framme och la rosorna

#5 / / Dixi Wonderland:

Beklagar sorgen :(

#6 / / Netti Starby:

Åh vad fint och många styrkekramar <3

#7 / / åsa i åsele:

*kramar om*

#8 / / Johanna Utterberg:

Vad fint och jag skickar styrkekramar <3

#9 / / Linda:

Stor kram och glöm inte att sorgen kommer att gå över så småningom, livet fortsätter glöm inte av det.
Svar: Ah, den luktar nog gott ja. har för mig att jag luktat på den. Japp vi skall resa till Dubai, skall bli helt underbart!

#10 / / Miss Jennifer:

Kram kram kram <3

#11 / / NICOLE:

Så fint <3 och så fint du sjöng med. Kram

#12 / / Petra Olsson:

Stor kram jag säger samma som Eva ,kramar och vad fint du sjöng.

#13 / / Amanda CL:

jag beklagar <3
tusentals kramar

#14 / / elin:

Massa styrkekramar!<3

#15 / / Linnea Kinis:

Vad bra att det var en fin begravning. Kram

#16 / / Sussi:

Begravningar är vackra men ack så sorgsna. Som ett sista farväl. Stor kram

#17 / / cecilia:

Beklagar sorgen<3 massa kramar<333

#18 / / Annelie:

Beklagar verkligen din sorg,,, men vad gött att detta jobbiga är över.
Nu kan du börja blicka framåt igen,, sorgen kommer ju alltid till att finnas, men den bleknar ju mer och mer. Det är ju som du skrev här, att det värsta är över nu.

Kramar om.. // Annelie