Jag måste ingenting

 
 
 
 
 
Välkommen M A R S !! 
Kan vi hoppas på en härligare månad med mera ljus och värme ??
 
Här har det varit sjukstuga hela dagen lång. Både Ebbaoch jag är krassliga och vi har mest spenderat dagen i soffan.  Tim är hemma för magont Himla baciller som är överallt nu 
Vi orkar inte ens städa av utan har legat här i röran 
 
 Idag har varit en sån dag, när jag inser att det ibland blir lite för mycket. Det är ofta med nöd och näppe man får ihop allt, men så idag, blev det lite för mycket, kanske just för att jag inte mår så bra iag ....  och då är det precis som världen stannar upp. Jag släpper alla de måsten jag fått för mig, tar en stund och samlar tankarna och inser att jag inte alls måste
.
Ja tror jag gärna gör en massa för att slippa tänka och det orkar inte knäpp kroppen med eller knä heller 
Och med allt runt omkring?? 
Nä jag måste Ingenting det kan komma en annan dag 
En dag i taget .... 
 
Nu ska hon den krassliga lägga sej 
STOR kram på er alla fina och sussa gott när det är dax 
 
 
#1 / / cecilia:

Men usch så jobbigt!! Krya på er!! <33 :)

#2 / / ramona:

Så skönt att vi är i mars månad :)
Vad trist att ni är krassliga, krya på er vännen <3 Och en morgon kram får du med ;)
Ta hand om dig.

#3 / / åsa i åsele:

Ännu en morgon med temperatur ner mot minus 30, kylan håller i sig. Förhoppningsvis kommer solen fram på dan...
Det blir ljusare för var dag som går, känns bra, jag mår bättre då jag hinner ut å träffa solen, Dvitamin av bästa sort.

Trist och tråkigt att Ni mår dåligt, mycket sjukdom av olika slag nu, många som är sjuka.

Ta det lugnt å vila Dig i form.

kram

#4 / / Ama de casa:

Hoppas ni kryar på er snabbt! Och att den första vårmånaden gör skäl för sitt namn ;-)

#5 / / Jessica Högberg:

Helt rätt!! Skita och dö är väl det vi måste så småningom;)

#6 / / Natalie Salazar:

bästa ullie!
så fint ni har hos er!
allt bra idag annars?

#7 / / Eva`s blogg:

jag brukar säga att det enda måste i livet är att dö, och det räcker ...vila vila vila dig gumman kramen <3

#8 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så fint ni har det <3

#9 / / Johanna Utterberg:

Så sant, du måste ingenting. :) Krya på dig!! Kram

#10 / / NICOLE:

Så mycket sjukdomar :( krya på er!

#11 / / Petra Olsson:

Krya på er och ta det lugnt nu ! Kramar

#12 / / Petra Olsson:

Krya på er och ta det lugnt nu ! Kramar

#13 / / Liene Svärd:

Jag är också sjuk. Sådan kyla ute nu. Krya på dig!

#14 / / Linda:

Så fint ni har det & krya på!
Svar: Aha okej :) Ja restips kan man aldrig få för lite utav.

#15 / / Pauline Hurtig:

det är verkligen baciller överallt!

#16 / / Linnea Kinis:

vad fint med en rund spegel! :)

Fy det är mycket nu. Säkert för vädret är som det är skulle jag tro :-o.

#18 / / Miss Jennifer:

Vi hoppas på en MYCKET bättre månad än februari :P

#19 / / Annelie:

Jag sa det till gubben igår,,, att "vad allt blir undanskuffat, med två sjuklingar i hemmet". Jag menar, ingen av oss har ens orkat dammsugit, utan vi har bara sopat. Herregud,,, bara sopat.
Kanske tur, att det inte ringer någon på dörren och funderar på om vi bjuder på kaffe... :-D
Visst, de får komma in, men vara beredda på att dammråttorna kanske tittar lite snett på de.

Så, ni gör rätt att bara ligga i soffan och ha film / serie maraton,,,, och släppa alla MÅSTEN. Det är du VÄRD gummis.

Varma Kramar Annelie