I DET ENKLA BOR DET VACKRA

 
 
I DET ENKLA BOR DET VACKRA 
 
Nu börjar en ny härlig vecka och vi börjar närma oss mitten av Mars...
Utanför regnar det just...kanske kanske är det dags för snön att säga hejdå nu...?
Plusgrader 3-4 och ett regnande här idag ,stora vatten pölar men ja jag säger ju inte nej till det för jag vill ju bli av me snön så våren kan komma ...blänger lite ilsket på snön utanför..
Men Akta er ännu hörrni riktigt halt ute på sina ställen och höll på att sätta mej så .. 
 
 
 
Har fått lite dille på ERNST nu 
I det enkal bor det vackra och så är det ju 
 
 Och IIttala ljuslyktor dem älskar jag är med ofta 
 
 
 
 
 
Men oj vilken dimma det är utanför nu här .. Ser knappt till grannens hus 
 
Lite svårt att gå och lägga mej NHL ishockey här med favvo laget 
 
 sängen ropar på mig…zzz… så bäst att hoppas i .. en dag i morgon oxå 
Hoppas ni får en härlig vecka, vi hörs snart!
 
KRAMAR & KÄRLEK Från mej 
#1 / / Netti Starby:

Hos mig är det också regn och halt och vilka fina ljuslyktor från Ernst! :-D Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Ernst är väl inte direkt min favvo ;-)
IIttala ljuslyktor och annat därifrån är fint :)
Vi fick mer snö under gårdagen och även under natten, nu har vi minus 8 och det ser ut att kunna bli en fin dag.
kram

#3 / / Dixi Wonderland:

Jag är så glad över att vi äntligen har plusgrader! Så trött på vintern nu.

#4 / / Annelie:

Jag gillar inte den riktiga Ernst (tycker han är fjollig på nå vis), men han har några produkter som jag också gillar, jag har ju denna ljusbricka med magnetljushållarna.
TROR jag ska köpa mig en till, fast i en annan färg.

Här är det ren och blöt barmark nu, bara att vänta på att det kan bli lite värme och sol också, så det torkar upp.
Men, idag tisdag bjuder vädret på regn.

Ha det så bra som du kan ha det gumman.. // Kramar om Annelie

#5 / / Eva`s blogg:

åh va fint, ja det blir så ibland att man gillar något extra mkt :) här är det regn bara :( stor kram min vän <3

#6 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Jag vill också bli av med snön så skönt att det börjar smälta bort nu

#7 / / My:

Ja det är verkligen halt!

#8 / / Christin:

Ser väldigt fint och fräscht ut det där med den fina detaljen från Ernst och allt! Ha en fin dag!

#9 / / elin:

Åh älskar ernst inredning!<3

#10 / / Amanda CL:

vad fint!
Den där tavlan med flamingon vart har du köpt den? :)

#11 / / Linda:

Ernst har så mycket fint MEN tycker att det är ett överpris för så "enkla" saker eller ja design då nu när hans namn står på, hehe.
Svar: Hihi, nä kanske är så med röstningen men det har ju gått sjukt bra för Mendez som numera ligger på listorna! Så han är nog nöjd ändå samt att han fick så bra röster av folket.

#12 / / Cecilia:

Åå så fint!!!:)

#13 / / Petra Olsson:

Så mkt fint 💕💕💕ja men visst nu är det segt med snön o all halka fy fram med vårsolen säger jag ☀️Kram

#14 / / Pauline Hurtig:

åh vad tråkigt med regn :(

Jättefint :D. Är det ett skoskåp från Ikea på sista? Är sugen på att köpa ett sånt ;)

#16 / / MALIN:

Ernst har så himla fina grejer! Kram