Funderar att kasta in handduken

 
 
 
TONÅRSRUM
 
Grubblar ullie är i farten och just nu alldeles FÖr mycket i mina tankar 
Jag grubblar jag vill Inte tänka ändå snurrar tankarna på i 110 och jag hänger inte med 
Allt är alldeles För mycket runt mej just nu så förlåt kort inlägg och ja har ingen ork att svara på kommentarer 
 
Besök i Ebbisens rum idag ❤️
 
 
Önskar er en fin Onsdag i morgon har skatterna studiedag Får se om vi hittar på nåt om orken finns 
 
Kramar & Kärlek!
 
#1 / / ramona:

Jag känner igen mig i känslan, allt går för fort och jag blir alldeles snurrig av alla tankar <3 Kram och ta hand om dig

#2 / / Netti Starby:

Hoppas att du har en bättre ork idag och många Kramisar <3

#3 / / åsa i åsele:

Ta en dag i taget och var rädd om Dig, kram

#4 / / Dixi Wonderland:

Hoppas att du också får en fin dag :)

#5 / / Petra Olsson:

Hoppas du känner dig bättre idag ,kramar

#6 / / elin:

Hoppas du känner dig bättre i dag<3

#7 / / sarah:

åh vad fint=)

#8 / / Johanna Utterberg:

Ta hand om dig och jag hoppas att idag är en bättre dag. Kram

#9 / / Miss Jennifer:

Fint rum hon har :)

#10 / / Linnea Kinis:

vilken fin rund spegel!
och orkar man inte svara på kommentarer nån dag så ska man inte göra det heller. samt inte känna nån press att behöva svara. man svarar när man har lust helt enkelt :)

#11 / / NICOLE:

Så fint :)

#12 / / cecilia:

Älskar spegeln!! :) <3 KRAM<33

#13 / / MALIN:

Vad fint ni har det! Kram