Tankarna går i hundra tio

 
 
Gokväll fina vän Hoppas allt är väl hos er och att ni haft en jätte härlig dag 
Bara detta vädret gör mej på bra humör och sådär glad 
 
Hur har ni det hos er då ? 
Lika varmt och härligt ? 
 
Bjuder på lite bilder från staden idag . Lilla ja som inte kan gå sådär bra men jodå ett liten runda till en affär fniss 
Ja idag är en sån där kväll då tankarna går i hundra tio och ja kroppen slappnar av då kommer tankarna säger min fina vän så ja det är väl så 
Hoppas på en lugn natt 
Skickar därför de goaste gonattkramizarna för nu är det dax för denna fru här att hoppa i kojset 
 
 
 
 
När man har en underbar sessa som väntar på en för att gå i min takt  = KÄRLEK 
 
 
 
Och det är verkligen vackert ute nu!
 
 
Alltså vilken dag! så soligt och härligt!
 
 
 
vi ses väl i morgon då eller?? 
Natti kramizar till er alla 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Åh vilka härliga bilder och ha en fin dag! <3 Kramis

#2 / / Denise:

Så härligt att värmen kom tillbaka igen :)

#3 / / Wanderlust by Jona:

Så härligt med lite sol och värme ju! :D

#4 / / ramona:

Underbart med värmen <3 Tankarna kommer ofta på kvällen när jag varvar ner, svårt att stänga av dom om man har mycket som snurrar. Kram fina vännen

#5 / / Amanda Persson:

försök lyssna på en avslappningspodd eller något så kommer tankarna kanske försvinna :) kram

#6 / / Eva`s blogg:

Håller med Amanda lyssna på nån podd finns massor o roliga oxå ta hand om dig gumman stor kram

#7 / / Emma Engström:

Ibland kommer verkligen de dagarna då hjärnan går på högvarv, man får försöka koppla bort en del då även om det är svårt. Hoppas natten blir bättre! <3

#8 / / Veiken:

Underbara sommarväder, det är liksom ingen hejd på det. Synd om bönderna som inte får den skörd dom vill ha.
Skönt för dig att komma ut lite även om det "bara" är i din egen takt!

#9 / / ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Vi hade det varmt igår, men idag blåser det och är ganska kyligt tyvärr :(

#10 / / MADDISENJ.SE:

Ja vilken fantastiskt väder det har varit! Idag är det svalare, lite drygt 20 grader.

#11 / / Johanna Utterberg:

Så skönt med vädret, och ja ibland går tankarna på högvarv. Kram

#12 / / Jennifer:

Vi har med det varmt och skönt :)

#13 / / åsa i åsele:

Även för mig kommer tankarna/ångesten då jag lägger mig, många gånger vaknar jag efter typ 1 1/2 timme sömn pga jag tänker... eller jag vaknar väl kanske inte på grund av att jag tänker ;-) men jag kan ju inte somna då tankarna yr som galna myggor och håller mig fullt sysselsatt med att tänka, fundera och gråta.

Fina bilder och härligt väder.

kram

#14 / / Pauline Hurtig:

ja vi har också varmt :D