Nu åker vi

 
 Tror jag me har Flamingo dille 
 
 
 
 
 
En sen kvälls hälsning från mej 
hoppas att ni alla haft en fin midsommarhelg!
Orkade inte skriva igår heller så ... 
Mår inte bra just nu men det vet ni ju redan kanske  och förstår.. gulliga ni 
 
Har så svårt att ta in hur vissa bara liksom göör saker för egen vinning och sen om det är sant eller inte .. 
 ja jag vet men ... åhh ledsen och upptar tankar 
 
Ut på tur aldrig sur… Bilden är från  vår utflykt till bästa resturangen Jennys thai BÄSTA 
Vackraste Losan Hjärtat FELICIA  ❥ 
 
Min man han kan .. ❥  han vet alltid hur han ska få mej på bättre tankar och humör 
Gullehjärta  - Nu åker vi sa han 
Va en vända på dollarstore oxå och jo en flamingo fick följa med hem så ja nu e de lite flera hi hi 
 
 
 
 
 
mumms alltid alltså = LOVE IT !!! 
 
Tack för ni är här 
 
ALL KÄRLEK 
 
 
Publicerat i Allmänt / utflykt
Taggar: flamingos / thaimat
#1 / / Netti Starby:

Jag gillar också flamingos och jag har en likadan. Har du också köpt din på Netto? Ha en fin dag! :-D Kramis

Åh så roligt :). Ser väldigt gott ut med thai :)

#3 / / åsa i åsele:

Kul att Du hittade nån till flamingo :)
Thaimat är gott och en utflykt är som balsam på själen :)
Tur Du har Stefan <3

kram

#4 / / Eva`s blogg:

Ha ha ja då får du allt hålla utkik i inlägget som kommer så får du se vad jag köpt :) ha ha ja dom är fina dom rosa fåglarna ..här blir först möte på jobb sen stranden o bad o grill kramen

#5 / / Louise:

Men åh flamingos är ju så himla fina! :D

#6 / / Emma Engström:

Åh flamingos är så fina! :D

#7 / / Linnea Kinis:

tjusigt med en till flamingo :)

#8 / / Jennifer:

Alla dessa flamingos haha så populära just nu :P

#9 / / Pauline Hurtig:

söta flamingos :D